kakan Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Stämmer bra det! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 1, 2008 Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 3, 2008 Anmäl Share Skrivet april 3, 2008 Var det verkligen så svårt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet april 3, 2008 Anmäl Share Skrivet april 3, 2008 Negi sa: Var det verkligen så svårt? Jag kan den iallafall inte. Testa med en ny bild så kanske det släpper. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 3, 2008 Anmäl Share Skrivet april 3, 2008 Ledtråd: Har nämnt namnet i en annan forumpost. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Är det OK att ge tips till gissande? Eftersom jag själv inte är så mycket insatt i just spel så gissar jag helst inte då jag inte kommer förse er med ny bild (jag har dock listat ut vilket det är!). Fast det kanske förstör hela nöjet med det hela? Jag antar att det är upp till Negi om det går bra eller inte. Jag vill inte sladdra iväg svaret bara för att bli petad på senare. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Javisst inga problem. Ger dock en ledtråd först själv: till PSP. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Dåså, första ledtråden är att hålla utkik i Anime-sektionen. För de riktiga fuskisarna Psst! Klicka på bilden och läs vad den heter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Popolocrois. Jag fuskade inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Jupp PoPoLoCrois är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Nu KöR vI eN eNkEl ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 ufo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 nä Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 Så här ser framsidan ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 7, 2008 Anmäl Share Skrivet april 7, 2008 Bedlam var spelet. Här kommer en ny, lite enklare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 10, 2008 Anmäl Share Skrivet april 10, 2008 Häpp, ingen som kände till ESP Ra.De. heller... Fritt fram för vem som helst att ta över Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 då tar jag väl mig friheten att lägga upp en ny bild. den som inte vet vad detta är borde skämmas! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 hmm. det gjordes ju ett antal sånadär. duke nukem? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 nix. samma spelmotor dock. so almost :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 Samurai eller vad det hete :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 blood, aka "the blood. spill some." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 Boda sa: Samurai eller vad det hete :/ menar du DaiKatana? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 15, 2008 Anmäl Share Skrivet april 15, 2008 shadow warrior tror jag det är. fan minns när kaninerna gökade... man dödade alla utom två, kom man sen tillbaka typ 10 minuter senare så var hela rummet fyllt av kaniner :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet april 15, 2008 Anmäl Share Skrivet april 15, 2008 shadow warrior är helt rätt :P det fanns mer sjuka saker i det där spelet än gökande kaniner. finns även nakna anime brudar gömda lite här och där. försökte man prata med dom så plockade dom fram en UZI och började skuta på en XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 16, 2008 Anmäl Share Skrivet april 16, 2008 jo det också :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg