Klona Skrivet februari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2008 Den som inte kan den här borde skämmas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2008 starcraft !!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2008 Dread sa: starcraft !!!!!! Rätt ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 2, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2008 ska inte döda tråden (igen) så här kommer n ny bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 3, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2008 Ser ut som något jag borde ha spelat men kan fan inte komma på namnet. Rhapsody? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 3, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2008 Negi sa: Ser ut som något jag borde ha spelat men kan fan inte komma på namnet. Rhapsody? jo det är gott nog, Rhapsody: A musical rpg adventure eller nåt sånt är fulla titeln iirc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 4, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 4, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2008 final fantasy tactics: war of the lions Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 6, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2008 Dread sa: final fantasy tactics: war of the lions Nepp. Fel spel, fel konsol. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 6, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2008 hoshigami ruining blue earth är det verkligen så dåligt som ign får det att verka? Är nämligen väldigt intresserad av jtrpg. (googlade av ren desperation på rap gauge, och det kom upp två länkar :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 6, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2008 Dread sa: hoshigami ruining blue earthär det verkligen så dåligt som ign får det att verka? Är nämligen väldigt intresserad av jtrpg. (googlade av ren desperation på rap gauge, och det kom upp två länkar :D ) Hurvida det är dåligt eller ej har jag ingen koll på men jag ska köpa remaken till DS (som faktiskt är på bilden för att vara petig) Hosigami Remix. Remaken skall tydligen vara förbättrad på flera ställen men fortfarande bara vara sådär, Luminous Arc har ju också fått halvdan kritik av ett par sidor men det gillade jag välfigt mycket ändå så det kan knappast vara något hinder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 6, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2008 antagligen ganska enkel, ett spel jag tänkt köpa/beställa lite senare i år. Ska tydligen vara grymt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 6, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2008 Säkert fel men jag skulle gissa på Fire Emblem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 6, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2008 Klona sa: Säkert fel men jag skulle gissa på Fire Emblem. det är fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 7, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2008 Ser mysigt ut, har dock aldrig hört eller sett talas om spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet mars 7, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2008 Det är ju helt klart (hoppas jag) ett PSP spel, kan man få en ledtråd om utvecklare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 7, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2008 Mezangath sa: Det är ju helt klart (hoppas jag) ett PSP spel, kan man få en ledtråd om utvecklare? tyvärr inte, för detta är det enda psp-spelet dem släppt, kan säga att det är ett trpg och japan/US release only (så vitt jag förstått). Ger en avgörande ledtråd ikväll om jag kommer ihåg annars imorrn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 8, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2008 bästa tipset evah; handlar huvudsakligen om en oskuld från frankrike! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 8, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2008 Jeanne d'Arc, fan att jag inte visste det då jag har spelat 80% av level5s spel, trode dock att det var i 2D så det är väl det det ligger i. Om jag har fel nu så får du ignorera det jag skrev :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 8, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2008 Negi sa: Jeanne d'Arc, fan att jag inte visste det då jag har spelat 80% av level5s spel, trode dock att det var i 2D så det är väl det det ligger i. Om jag har fel nu så får du ignorera det jag skrev :P Jo helt rätt, för det finns väl inte så många fler kända oskulder från frankrike, väl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 10, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2008 Dread sa: Jo helt rätt, för det finns väl inte så många fler kända oskulder från frankrike, väl? Inga riktigt så kända vad jag vet. Nåja lämnar flamman till någon annan då jag inte orkar lägga upp en ny just nu (dock så gör jag det om ingen hunnit före tills imorgon eftermiddag). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet mars 11, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 Då tar jag över B) Många av dom som rör sig här var nog inte ens födda då det här spelet såldes i affärerna i japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 11, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 Jag skulle gissa på Final Fantasy, man kan inte ta fel på den där cleric kappan eller vad det är :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet mars 11, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 Kan vara Final Fantasy II? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet mars 11, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 Final Fantasy är rätt, skulle bett dig precisera svaret men, du bör ju mena 1an eftersom du inte skrev någon slutbetäckning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg