Klona Skrivet februari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2008 Första tanken var ju Syberia men den tanken är ju rätt så spräckt nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2008 Klona sa: Första tanken var ju Syberia men den tanken är ju rätt så spräckt nu. Ja, i tusen bitar. Detta är inget FMV (föregångaren är dock det) spel, inte heller har det förrenderade bakgrunder utan allt är i 3D. Genren är en blanding mellan FPS, RPG, Äventyr och Survival horror. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2008 D2 gissar jag på då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2008 induce sa: D2 gissar jag på då. Helt rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2008 Driver? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2008 Nopes, men man kan köra bil i spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2008 GTA 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2008 Nopes, men faktiskt rätt lik, dock mycket mer linjärt. Spelar som tjej om jag inte minns helt fel. Lägger upp en bild till snart... imorgon kanske :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2008 Gör en ny chansning med den nya informationen, Urban chaos ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2008 Korrekt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2008 I brist på idéer så lägger jag upp en lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2008 Crash Bandicoot Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2008 Rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2008 aah. min nu mera pensionerade älskling. och ja. det är en JOTR jag håller i B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 ledtråd: en riktig långlivad rackare. fortfarande aktivt efter 7 år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 project entropia? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Anarchy Online? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 meh, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Negi sa: Anarchy Online? crap, tror du tar hem denna. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 GamaBunta sa: Negi sa: Anarchy Online? crap, tror du tar hem denna. :P Tror du? Har aldrig ens kört det men vet att det är gammalt (trode inte det var 7år dock). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Du har så rätt så. Anarchy Online är det. min fina agent med min Joy Of The Race (näst bästa geväret i spelet) som jag var så stolt över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2008 ingen som vill fortsätta? ok då kör jag igen då. "slowly slowly, funky monkey!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2008 I-Ninja / Ninjai the Little Ninja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2008 riyu sa: I-Ninja / Ninjai the Little Ninja Rätt! hatten är din! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg