Ashaz Skrivet januari 18, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2008 um. var detdär till sega megadrive? ser ju ut som alla andra hundratals spel som såg ut sådär på 90-talet. men har lite sega känsla ändå tycker jag. annars, en vild chansning på något i Final Fantasy serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 Insåg att det var lite svårt kanske så här kommer en bild på en del av omslaget. Om ni kan japanska så lär det ju vara lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 Lord Monarch? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 flaskis sa: Lord Monarch? :P Ja men visst :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Ähum, kommer inte på något bra, så jag lämnar över bollen till nästa person ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Kan vem som hellst hoppa in? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Mezangath sa: Kan vem som hellst hoppa in? XD Svar ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Då har jag en! Rysligt gammal! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Har inte en susning vad det kan vara :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Klona sa: Har inte en susning vad det kan vara :S Tog den svåraste jag kunde :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Kanske ska ta och nämna några ledtrådar eftersom det varit så tyst :O Roboten som man ser i mitten av bilden är man som spelare. Men egenkligen så har man bara "snott" den formen av ett tidigare offer och är egenkligen är en helt vanlig människa som har förmågan att ta kontroll och styra robotar. Spelets titel syftar mycket på denna förmåga och handlingen utspelar sig på mars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 det låter väldigt bekant. skulle nästan våga säga att jag spelat det... men... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 då tråden halvdött slänger jag upp en ny bild från en riktig godbit. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Oni Citat då tråden halvdött slänger jag upp en ny bild från en riktig godbit Lite av en klassiker jo, fast kontrollen och kameran halvsög så lyckades det på något vara rätt skoj på något sätt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 så rätt så. bring it on. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Rez Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Klona sa: Rez Rätt, din tur (rez HD om man ska vara petig ^.^). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Fortsätter med mina retro spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 F-zero? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Negi sa: F-zero? japp det är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 2, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2008 Sorry har varit borta hela dagen och kom precis hem, men som tur är har vi kunniga personer här på forumet. Bollen är din Negi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 2, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2008 Klona sa: Sorry har varit borta hela dagen och kom precis hem, men som tur är har vi kunniga personer här på forumet. Bollen är din Negi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet februari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2008 Parasite Eve? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2008 Mezangath sa: Parasite Eve? Nej långt ifrån. Ledtrådar: 1. Ej släppt i EU. 2. Canada. 3. Japanskt. 4. Litet och okänt företag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg