Qvarfordt Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Kitsuchi sa: Ganska Off topic men; Qvarfordt var hittade du in avatarbild?Jag har nämligen ritat av en bild på den tjejen, i normala kläder XD Det är Vita från Magical Girl Lyrical Nanoha StrikerS ;) . Jag hittade dock just denna bilden på Gelbooru Edit: Lol Jocke, sluta va så snabb. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 Verkar som jag har dödat tråden igen, svaret är iaf Hunter och är till amiga. Någon annan får lägga upp en ny bild. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 denhär kanske får fart på det igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 Maniac Mansion! Go'a grejer! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 you win. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Ojojojojojoj, här kommer en superduperultrasvår en. Klarar ni den ska jag äta upp min hatt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Return to castle Wolfenstein. Fängelset i början. detdär är ens partner om jag inte mins fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Ja jösses, vad tur att jag inte har en hatt, för det där var ungefär så rätt som det kan bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 borde itne vara så svårt... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 eve onlinè? haha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 yup (har precis suttit och dreglat i 2 timmar över den nya grafikmotorn som släpptes idag. Dendär bilden är från den gammla ;)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Som fan. Jag håller på att installera EVE och ska återaktivera mitt konto :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Ashaz sa: yup (har precis suttit och dreglat i 2 timmar över den nya grafikmotorn som släpptes idag. Dendär bilden är från den gammla ;)) har knappt spelat det. 1 timme kanske, sen avinstallera jag det. :) men chansa. ;) slänger upp en bild så fort som möjligt. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 8, 2007 Anmäl Share Skrivet december 8, 2007 bump? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 8, 2007 Anmäl Share Skrivet december 8, 2007 Ashaz sa: bump? :D nu ska vi inte överdriva, gick max några min... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 8, 2007 Anmäl Share Skrivet december 8, 2007 Severance: Blade of darkness? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet december 9, 2007 Anmäl Share Skrivet december 9, 2007 The Legend of Dragoon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 9, 2007 Anmäl Share Skrivet december 9, 2007 Erikku sa: The Legend of Dragoon? correcto mundo. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet december 9, 2007 Anmäl Share Skrivet december 9, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 9, 2007 Anmäl Share Skrivet december 9, 2007 Chrono Cross, till psx. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet december 9, 2007 Anmäl Share Skrivet december 9, 2007 GamaBunta sa: Chrono Cross, till psx. XD ofc. =) Sitter faktiskt och kör det just nu.... "I'm gonnakick yer sorry arses so hard you'll kiss the moons" måste vara den skönaste frasen i spelhistorien. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 10, 2007 Anmäl Share Skrivet december 10, 2007 du har lätt den läckraste jul avataren för övrigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 14, 2007 Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 Ska det komma någon ny bild snart eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 P.g.a. mycket lång inaktivitet så tar jag över turen i tråden! Borde vara rätt enkel med tanke på vissa faktorer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Nudå? ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg