JockeII Skrivet oktober 20, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2007 Tsukihime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Lulz? Aja jag postar en ny eftersom jag vet att jag har rätt. Tar en som alla med självrespekt bör kunna! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Monkey Island. Men vad är det där för hiskelig uppblåsning?! Var är de vackra fyrkantigheterna?! >:o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Fråga inte mig, plockade första bästa random pic. ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Liek Ghost in the Shell - Stand Alone Complex till PSP? Ingen aning faktiskt men chansar eftersom jag vet att du köpte det. Får anta att texten "DSadvanced" inte är relaterad till DS, fult av dig att inte visa båda bildrutorna isåfall! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Får anta att texten "DSadvanced" inte är relaterad till DS, fult av dig att inte visa båda bildrutorna isåfall! >:) Det är ju skärmdumpar jag hittade på nätet, jag kan väl inte ansvara för vad de visar? :P (Öh, ja, gissningen var fel.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Nöjd nu, JockzorzII? ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Måste väl vara Xenosaga 1 och 2 kombon till DS? Tänkte först på Pied piper innan jag kom på att det var ett mobilspel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Mjo. :) (Fan, skulle ha tagit Pied Piper!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Minns knappt vilka spel som har varit uppe, men jag provar med det här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Nöjd nu, JockzorzII? ^_^ Nej jag är inte nöjd alls eftersom min första tanke var att gissa på Xenogears eftersom du pratat så mycket om den spelserien men tänkte att det inte kunde vara så enkelt. Visste dessutom inte att Xenogears finns till DS, handheld is not my cup of tea. ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Nöjd nu, JockzorzII? ^_^ Nej jag är inte nöjd alls eftersom min första tanke var att gissa på Xenogears eftersom du pratat så mycket om den spelserien men tänkte att det inte kunde vara så enkelt. Visste dessutom inte att Xenogears finns till DS, handheld is not my cup of tea. ._. Xenogears finns bara till Playstation (PS1). Xenosaga är en helt annan sak. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Xenogears hit, Xenosaga dit, bleh. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Nu kanske det går bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Det är ju Bubsy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Helt rätt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Helt rätt ;) Woho! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Tar och gissar på RF Online? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Du är ganska "off" om jag säger så, genren är rätt dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Då gissar jag vilt på FF XI? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Då gissar jag vilt på FF XI? Uttryckte mig dåligt, inget MMORPG utan ett RPG. Börjar på S och slutar på D (med undertiteln då). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Stella Deus skulle det kunna vara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Stella Deus skulle det kunna vara. Men det är det inte, hjärtan är en del av titeln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg