Noir Skrivet juni 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2007 Soldiers: Heroes of World War 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet juni 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2007 Soldiers: Heroes of World War 2? Rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juni 30, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 Ny bild? ; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 ledtråd: titta noga på fienderna ledtråd: är en konvertering från ett rätt mycket snyggare spel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2007 ytterligare en ledtråd: orginalet är uppföljaren till ett spel som var riktigt snyggt på sin tid, väldigt fritt. Är ett rollspel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet juli 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2007 Nåt ur "The Elder Scrolls"-serien? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2007 Lolz Might and Magic till mobilen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2007 båda två är när på sitt sätt:Pom ni kopplar ihop två saker ni sa har ni nästan svaretxD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 11, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2007 Jaja norre nu får du säga vilken det är och köra en ny. ; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juli 11, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2007 elder scrolls på mobilen? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 12, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2007 ding dong, Isos hadde rätt^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 Suck på mobilspel i denna tråden, nästa gång ska jag ta typ "Blockbuster" till mobilen lol... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 äh, tog det bara för att det var en konvertering från ett känt spel :P hadde inta tagit det om det varit nått random spel som man grävt fram på jamba eller nått xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 var finns insirationen när man behöver den? aja här kommer ett i alla fall: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 var finns insirationen när man behöver den? aja här kommer ett i alla fall: Väldigt likt det gamla NES-spelet man spelade sönder som liten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 en bild säger mer än tusen ord antar jag. här kommer en ny bild: visste inte att det fanns akard version, har bara kört det till NES, tror det släpptes 89. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Gissar väl på R-Type? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 en bild säger mer än tusen ord antar jag. här kommer en ny bild: visste inte att det fanns akard version, har bara kört det till NES, tror det släpptes 89. OMG! Det är ju det spelet jag brukade spela. Första gången jag vet vilket spel det är så kan jag inte namnet. Den meningen lät dum men ni förstår vad jag menar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juli 17, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2007 Life Force: Salamander Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juli 17, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2007 Life Force: Salamander ding ding... you are correct vassego och posta nästa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 19, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2007 Life Force: Salamander vassego och posta nästa =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juli 19, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2007 Ny bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet juli 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2007 R.C Pro Am Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg