JockeII Skrivet juni 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2007 Dark Messiah of Might and Magic menar du, och det är fel. Fast du borde spela det, lätt bästa spelet som kom förra året. Denna bilden borde göra saken lättare: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2007 Inte för att jag har spelat det eller ens sett det, men WoT kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2007 Inte för att jag har spelat det eller ens sett det, men WoT kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet juni 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2007 Dark Messiah of Might and Magic menar du, och det är fel. Fast du borde spela det, lätt bästa spelet som kom förra året. de e var inte DMoMaM jag tänkte på, ett rätt så gammalt spel. hette typ "Crusader" lr nåt. aja skit samma det är fel ändå. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2007 Inte för att jag har spelat det eller ens sett det, men WoT kanske? Japp! Wheel of Time. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2007 w00t, det var WoT. =P Grymmaste serien. Synd att man har följt den i över 10 år och så blir den inte färdigskriven. :( Aja, nytt spel (men "nytt" är det då rakt inte) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2007 Lol det där är ju X-Wing Vs. Tie Fighter. Vill minnas att det heter så i alla fall, hade joystick och grejer till det, skitkul ju. Så fick man lite skott på sig och fick öka energin till sköldarna och sänka dom på vapnen, men så behövde man lite extra firepower och fick öka energin på laservapnen igen. Gamla nostalgiska minnen! :D Btw, ska inte Robert Jordan skriva klart serien?! Varför? Har inte hållit mig uppdaterad på ett tag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2007 Till en början: fel spel! =) Du är ju inte helt ute och cyklar dock, men det här spelet är betydligt äldre än X-Wing vs TIE Fighter. Men, jag tror nästan att jag ger dig rätt ändå eftersom det bara skulle bli informationssökningstävling om gissandet skulle få fortsätta. Spelet heter "TIE-Fighter" och var väl mer eller mindre uppföljaren på gamla "X-Wing", men här var det bara Imperiet som gällde. Första PC-spelet jag någonsin ägde för övrigt. På den tiden var det inga joysticks som gällde, utan man satt och styrde med musen. Du kan fatta hur idiotisk man såg ut när man behövde göra en 180-graders-sväng och satt och drog och drog och drog med musen på musmattan. =P Aja, summan av kardemumman... din tur Jocke. Angående Robert Jordan... han är dessvärre dödssjuk och kommer inte kunna skriva klart serien. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2007 Tyckte väl att det var lite väl fulare än jag mindes det. (: Här kommer en riktig gammal klassiker som alla coola killar spelade: Mycket tråkigt att höra angående Robert Jordan. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet juni 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2007 Jazz Jackrabbit! åh det var ett tag sen :P detta är dock det manligaste spelet som nånsin gjorts :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2007 Självklart är det Jazz Jack Rabbit! Och jag veeeeeet att jag har spelat spelet från din bild, men kan bara inte få fram ett namn! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet juni 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2007 Hm påminner om Shadowrun... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet juni 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2007 verkar som ingen kan :( Crusader: No Remorse från 1996. nån annan får slänga upp en ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2007 för tillfället mår jag för dåligt, för att lägga upp en bild till (tog studenten igår) Angående Robert Jordan... han är dessvärre dödssjuk och kommer inte kunna skriva klart serien. :S , men jag ska iaf rätta dig, han är dödssjuk, men han blev bättre igen (sist jag läste för någon vecka sen, så hade han dem bästa blodvärdena på länge). Sen så har väl dem satt det preliminära release datumet till våren 2008 eller vart det 2009? kommer inte på det nu. Sen att han har tillkännagivit att han ska ha en sekvell med Mat och månbruden, på tre böcker efter Tarmon gaidon, och att han har två böcker kvar i prologen, dvs när Moraine ska hitta Rand, osv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2007 Mjo, det hade jag också läst. Visserligen inte releaseinfo, men att han mådde bättre. Att han inte skulle kunna skriva klart har jag hört från en polare som hävdar att "jag mår bättre"-infon inte stämmer. Hoppas att det du skrev stämmer dock. Det vore ju riktigt drygt om han inte skulle bli klar med skiten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2007 kommer nästa iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2007 Sim City 5000? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2007 nej, inte sim city Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2007 Railroad Tycoon... DELUXE! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2007 kör för det, egentligen är det (open) transport tycoon Deluxe, men tillräcklikt närma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2007 Min miss... (>. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2007 One must fall:2097 Raven Pyros vart alldeles utmärkt googlande offer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2007 Och jag som hade hoppats på att jag inte skulle behöva censurera bort all sökbar text; hoppats på att alla här hade tillräcklig självkontroll för att åtminstone ge andra en chans att kunna bilden på egna meriter. Men det är väl jag som överskattar er. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2007 Och jag som hade hoppats på att jag inte skulle behöva censurera bort all sökbar text; hoppats på att alla här hade tillräcklig självkontroll för att åtminstone ge andra en chans att kunna bilden på egna meriter. Men det är väl jag som överskattar er. Jag undviker i google i sådana här tävlingar, det är inte riktigt så man ska vinna! Dread FAIL IT! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2007 oh no!1!, Jag är överskattad, jag skyller på dagenssamhälle som lär ut att man ska alltid vinna. Och eftersom jag nu har insett att det är helt fel, så ger jag Sceleris en andra chans att låta andra få en utmaning. (tar inte han den får någon annan gärna ta den) f.ö. så ska jag försöka få igång One must fall på datorn om en stund tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg