Dread Skrivet maj 31, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2007 Taro från mugen, för att citera Orrin från betygsätt avataren tråden. Har dock ingen anning ifall det finns ett spel som heter Mugen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 31, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2007 Icke! Så snäll är jag inte att jag tar spelet från min avatar, som för övrigt heter Mugen Kairou. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Om jag bara kunde se bilden : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Lol pici.se som fjantar. :< Tror du instant-kan den när du ser den flazkiz så du kan gott vänta tills pici kommit upp igen imorgon. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Ja, det där är ju Da Capo ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Jamen självklart Mr. flaskis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Hehe :D Fortsätter på samma speltyp med denna bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Var faktiskt osäker på din Jocke, har bara spelat Nemus och Sakuras scenarion i DC. Men jag visste att det var Circus eller Minori allafall. Ingen restriktion på mig flaskis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Orrin, om du så önskar det så visst ;) Orrin och DB får inte svara förens 18:41 imorgon :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Nästan så man överväger lite maktmissbruk :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Vad för maktmissbruk må det vara då? :P Här kommer en andra ledtråd som gör det hela mycket lättare: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Ta bort en viss rad från din förra post. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Annars skulle det väl fungera att byta ut "Loli Otaku" mot "Milf Otaku" samt göra om signaturen till. 私はお婆さんコンです! Anything below a E cup is too small! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Ok, ändring i reglerna. Orrin får inte alls gissa på denna bild >:D not ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Jag gillade den första bilden mer... Maetel slår aldrig fel. :'D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Då svarar jag då, Yume miru kusuri. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Korrekt! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Då tar jag ett vanligt spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 ActRaiser! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Helt rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet juni 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2007 Tar en lätt: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2007 Contra! Har själv Probotector på min gamla NES, det är med med samma banor fast robotar istället för människor eftersom dom tyckte Contra var för våldsamt för den europeiska marknaden eller något sådant. ;< Fast tbh så ser robotarna mycket grymmare ut än dom där fula bandana-killarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet juni 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2007 Helt korrekt...^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2007 Tror det är möjligt att jag kört denna förut, men detta spelet är värt att vara uppe igen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet juni 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2007 kan det vara det här 3:je persons might and magic köttarspelet som jag inte kommer ihåg vad det heter? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg