JockeII Skrivet maj 5, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2007 Det måste det inte alls, för det är det inte. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 5, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2007 Det måste det inte alls, för det är det inte. ;) Nähäää... Då måste det vara till PC då. Första bilden tyder på det. Andra bilden svär jag ser ut som PS. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Försöker med denna, om det inte klickar då så skriver jag massa textledtrådar imorgon som kommer göra det hela mycket enklare. Är jag den enda som läser Svenska Dagbladet här? (liten ledtråd!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Okej lite ledtrådar: - Det är högskoleprojekt av tre personer. - Det släpptes först som demo och skulle inte släppas som något mer, men pga stor popularitet och efterfrågan så gjordes hela spelet klart och finns nu för försäljning. - Det är svenskar som gjort det. - Det stod om det i Svenska Dagbladet för någon månad sen. - Det är ett skräck äventyrsspel utan inslag av action eller dylikt. - Man kan i princip röra och flytta/använda det mesta man ser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Det där måste vara Penumbra: Overture? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Ja! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Vafalls, var du tvungen att lägga upp bilder från Penumbra när jag inte kunde svara. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Möjligtvis Gunz Online? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Självklart! Din tur ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Ska ta och slänga ur mig en gissning Battle Engine : Aquila Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Rätt gissat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Här får ni något att titta på =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Är inte det där typ LOTR till PS2 där det liknar FF otroligt mycket i sina turbaserade fighter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 nope, skulle tro att det är Magic the Gathering: Battlegrounds ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 nope, skulle tro att det är Magic the Gathering: Battlegrounds ;) Skulle tro att Noir har rätt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 Zak McKracken and the Alien Rockstars? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 jadå ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 Nejje, det där har jag ju spelat, kommer inte ihåg namnet. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 10, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2007 Då får du fortsätta fundera. Känns inte som att det går att ge någon ytterligare bild, för det ändras nog inte så mycket. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 10, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2007 Det jag tänker gissa på är något annat, men det är inte zmud relaterat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 10, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2007 Nej, det är helt singleplayer (namnet till trots). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg