Orrin Skrivet april 22, 2007 Anmäl Share Skrivet april 22, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 23, 2007 Anmäl Share Skrivet april 23, 2007 Eftersom ingen verkar kunna det så får jag ta ett nytt spel, går inte att göra den förra så mycket lättare. Det var allafall Soleil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 23, 2007 Anmäl Share Skrivet april 23, 2007 Adams Family - Uncle Dexter något? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 23, 2007 Anmäl Share Skrivet april 23, 2007 Du får rätt för det, Fester's Quest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Ja så hette det ja. :D Denna kan nog bli lite klurig då spelet inte är släppt än. Svensk utvecklare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Penumbra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Nope Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Det där såg jag ju i Super PLAY. Metropolis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Njae, inte direkt. Men nästan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Jag skall se om jag kan fuska och kolla upp det i Super PLAY imorgon, om ingen annan hinner före. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Det är The City of Metronome! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 gah va lätt :P city of metronome ftw ^^ hoppas det kommer snart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 Eftersom att jag vet att spelet är The City of Metronome så lägger jag upp en ny bild. Här kommer bilden! :) ...kanske lite för lätt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 Lägger upp en bild till! ...Nu borde det inte vara så svårt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 Crazy Taxi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 Självklart! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 Dureamcastu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 Dureamcastu! <3 Jag hakar på "klassiker i modern tid"-temat då: Kan kanske inte klassas så jättemycket som en klassiker men jag minns att jag gillade det skarpt på den tiden. Fan vad nostalgisk jag blev nu. :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet april 27, 2007 Anmäl Share Skrivet april 27, 2007 kan du itne skaffa en lite större bild. som i större upplösning.. ser inte ett jack shit av bilden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 27, 2007 Anmäl Share Skrivet april 27, 2007 Då borde du eventuellt skaffa glasögon då jag ser karaktären på bilden alldeles utmärkt, så den som spelat spelet skulle känna igen den. Nu borde det icke vara svårt. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 27, 2007 Anmäl Share Skrivet april 27, 2007 har inte kört det men påminner mig om killen på framsidan till... vad hette de, evil twin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 27, 2007 Anmäl Share Skrivet april 27, 2007 evil twin? Yes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 29, 2007 Anmäl Share Skrivet april 29, 2007 vi tar det här mästerverket, men antagligen så blir det just därför den är lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 29, 2007 Anmäl Share Skrivet april 29, 2007 Har inte spelat men Kingdom Hearts 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 29, 2007 Anmäl Share Skrivet april 29, 2007 Right, yer are. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg