Sceleris Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Osynligt bonuspoäng till den som kan huvudpersonens catchphrase! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 det måste vara Shadow warrior! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Såklart. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Wow, jag funderade faktiskt själv på att lägga upp en bild på Shadow Warrior. Läskigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Wow, jag funderade faktiskt själv på att lägga upp en bild på Shadow Warrior. Läskigt. "Great minds think alike." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Ny bild kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 kommer så snart som möjligt har lite svårt för det atm... lr snarare den senaste vekan, har inget dator då grafikkortet dog, har inte sett anime på en vecka! Sitter på "låne" dator nu så... ska iaf försöka fixa nåt tills imorrn. EDIT: får f.ö. kanske inte grafikkortet förrns ytterligare n vecka :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Att döda tråden så länge är väl lite väl långt, hoppas ingen mindar att jag lägger upp en ny. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Gubben på den andra bilden påminner om något, men annars står det helt stilla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Kan ju säga att det är ett äventyrsspel och att det är relativt gammalt, runt 2000 har jag för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 jag tänker på det underbara barnprogrammet med dockor/masker. men det har ju ingenting med det här att göra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 Jag tror nog vi är fast på den här, något mer avslöjande kanske? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 Spelet handlar om en man som säljer sin själ till djävulen. Och eftersom jag sagt så mycket så skulle man kunna lista ut det utan att känna till spelet, så därför vill jag ha hela speltiteln tack. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 Offtopic, karaktärerna i det spelet verkar befinna sig djupt i dalen av Uncanny Valley. De ser skitläskiga ut :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 har ingen anning, men det positiva är att mitt grafik kort sitter i burken och funkar prima! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 Kom igen nu va, någon av er måste väl känna till historien! Finns ju typ 20 böcker, 5 filmer och hur mycket annat som helst. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 Karaktärerna är så hemskt fula att min hjärna nollställs så fort jag försöker komma på vad det är. Ledsen, men jag kan inte. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 Jag tror att det är meningen att det ska vara så, jag har inte börjat spela det än men det ska i princip vara en konstig och vriden värld. Nej nu ger jag upp på er! Faust - Seven games of the soul! Ni har väl hört talas om Goethe's Faust? :P Nu blir det blir straffläsning för eran del, förväntar mig att ni alla läser denna artikeln. Ett nytt spel: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 Sacred? Och jag visste väl att jag kände igen det förra spelet, har läst om det för några år sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 Sacred it is. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet april 6, 2007 Anmäl Share Skrivet april 6, 2007 Helt galet vad ni spelar oldschool spel. Jag som trodde jag varden enda som hade förkärlek till välgjorde traditionella spel :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 6, 2007 Anmäl Share Skrivet april 6, 2007 Själv så är dom enda vanliga spelen jag spelar oldschool spel så det har en viss tendens till att bli många sådana. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 6, 2007 Anmäl Share Skrivet april 6, 2007 Ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Hade visst glömt den här tråden. Får ta ett nytt spel det förra kan inte bli lättare, det var allafall Goonies 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg