Orrin Skrivet mars 24, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2007 Helt rätt Jocke ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 24, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2007 Äsch jag byter bild till ett nyare spel, är nog inte så många som skulle kunna det spelet ändå. Bilden innan bytet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 24, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 24, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2007 Pristontale? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 24, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2007 Icke. ;) Det är ett bishoujo RPG. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Kom igen nu boys, sista chansen. (: Det är ett bishoujo RPG från 2005 och är det tredje spelet i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Blaze of Destiny III är det. Postar ett nytt spel då: Mycket enklare än så kan det inte bli. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Melty blood Ny bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 27, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2007 Lägg av! Det där körde ju jag när jag var liten xD Synd att jag inte kan komma på namnet :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 27, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2007 Ny pic eller ledtråd maybe? Man får se till att vara på forumet när man har framme en bild i en gissa-tråd. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Henkii Skrivet mars 27, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2007 Ser ut som ett spel jag lirade som hastigast hos en kompis på hans WII. Tror de hette typ Gunstar Heroes :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet mars 27, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2007 Ser ut som ett spel jag lirade som hastigast hos en kompis på hans WII. Tror de hette typ Gunstar Heroes :S Rätt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Henkii Skrivet mars 27, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2007 haha sedär ;) Man kan gissa rätt fast man spelat spelet i max 2 minuter. Här kommer mitt bidrag, det är en av mina absoluta favoriter under genren rpg och borde inte vara så svår att lista ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 27, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2007 Breath of fire 4 Var uppe för två sidor sen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Henkii Skrivet mars 27, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2007 gosh, så tokigt det kan bli.. aja jag råkade bara klicka in och gissa på en bild som visade sig vara rätt utan att ha sett tråden tidigare, men visst kunde jag ha tittat igenom dom närmsta sidorna ialf ^^ Jag överlåter den nya bilden till dig Orrin eftersom jag inte är så himmla aktiv här ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 27, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2007 Det är ingen fara, menade att spelet hade varit uppe för två sidor sedan fast inte den bilden. Den här ska nog inte vara så svår allafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 28, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2007 Får be om ursäkt för den sena bilden, lägger upp en till på samma spel och om ingen kan den på några timmar så byter jag sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 28, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2007 Gissar på det mycket diskuterade spelet Muvluve (med förhoppningar på visst överseende för felstavning). Och att jag har ingen anning ifall det är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 28, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2007 Tyvärr det är Da Capo PC, tar och byter bild nu så inte tråden stannar av. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 28, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2007 Shadowrun, så klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 28, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2007 Helt rätt, en av mina favoriter till snes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Den här blir nog lite väl lätt, men bara för att jag är på nytt förälskad i spelet så blir det den här bilden: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Neverhood? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Definitivt Neverhood - behöver vi ens en bekräftelse? (jag kan t.o.m. rabbla upp hur pusslet fungerar i det där rummet) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Givetvis är det The Neverhood. Med tanke på dess grafiska stil är det ganska svårt att förväxla det med någonting annat! (Men jag kommer inte ihåg om uppföljaren, Skullmonkeys, även var uppbyggt av lera?) Hur som helst, Sceleris' tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg