JockeII Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 Runaway 2 - Dream of the turtle om jag får be. :> Och det är absolut inget spel ala' Lula, har inte testat det än men det ska vara ett riktigt bra 2D peka-klicka äventyrsspel. Såna finns det ju inte direkt överflöd av nu för tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 Står ingen tvåa på annonsen. :( Aja, jag är för lat för att lägga upp en bild - så först till kvarn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 haha. jag var inte så seriös i min gissning. jag kände inte igen det alls. tänkte på lula när jag såg grafiken och avsaknaden av kläder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 Lägg upp en bild du nudå Pew Pew, känns ju lite dumt att lägga upp två i rad för min del. :> Och dom gamla Lula hade nog inte så snyggt tecknad grafik. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 kk. det blir en lättis (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 Nintendogs? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 javisst (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 Lägger upp en bild så fort jag är klar i Blood furnace. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 Too easy din lurk! :> Planetarian! Kör på eftersom jag är 100% säker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Är det Vampire Night? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Oj hade glömt av denna tråden. Det är fel med Vampire Night. Ny bild: Det är till PS2, finns en 1a och 2a, man kan köra två spelare, flera olika karaktärer. Nu förväntar jag mig att någon klarar av den inom en timma. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 kör vilt på Constantine, ser ut som hans korsgevär på bilderna. (antagligen fel).... efter att ha tittat på spelet ifråga på ign, så inser jag att jag har fel... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Hunter: The Reckoning Gissade vi på =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Hunter: The ReckoningGissade vi på =) Rätt! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 hehe =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Maple Story. Aldrig sett det där spelet förut, googlade på Marr's Forest :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 Maple Story. Aldrig sett det där spelet förut, googlade på Marr's Forest :P Posta en ny då. :> (Och hej på dig med IJK :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 Maple Story. Aldrig sett det där spelet förut, googlade på Marr's Forest :P Fuskarn!! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 sega rally? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 sega rally? yay rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 Def Jam: Fight For NY? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 det stämmer (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg