DB Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Det är garanterat inte Gekkou. Stilen får mig att tänka på Carnelian, men ingen aning om vad det skulle vara om så vore. Minns inte att det skulle vara med i Yamibou iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 hehe som sakt en vild gissning, typ den infon jag mest har om sånna spel är ifrån DB och hans Teaser bilder... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 3, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Det är väl Fate/Hollow Ataraxia? Fast jag känner inte igen den sista bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Jaa. :) Undrade redan varför det tog en så pass lång tid. Sista bilden föreställer ju Sōichirō Kuzuki. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Ska nog vara ganska lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 hello kitty world? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Hehe tyvärr, provar med en ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 JAG KAN JAG KAN!! men jag vet inte vad det heter ): Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 JAG KOM PÅ blaster master Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 jag vet att jag har rättt så jag forstätter. tror dem flesta av er inte är tillräkligt gamla för det här spelet dock :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Blaster Master är rätt. Känner igen spelet men jag kan inte placera det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Det är ju Roger Wilco på bilden! :D Space Quest II? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 det stämmer sceleris (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Fasen, jag som ville sätta upp en Sierra-bild här själv. :) Av detta spel blir det bara en enda ledtråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Åh! Någon får snabbt ta och svara rätt. Det där är en gammal goding som jag vill spela igen. Riktigt beroendeframkallande... och kul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 SkyRoads [EDIT] Orkar inte vänta, och eftersom jag är helt säker på mitt svar så lägger jag upp en ny bild. Riktigt hjärndöd gaming i nästa bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Känner helt klart igen det. Har det spelet inte en efterföljare som är förstaperson? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Inte vad jag vet. Skulle dock inte tro det eftersom det släpptes nyligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Då tänker jag på något annat, och då vill jag veta vilket spel det är genast, verkar ju riktigt grymt! Gissa rätt någon, tack. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 jag blev också intresserad av det spelet, första anblicken säger nåt typ nytt Fall Out, men det vet jag att det inte är... isf hade jag haft det :S men fan... jag vill ha de spelet ser roligt ut :P håller med jocke, nån får gissa rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Det där känner jag igen grymt mycket *tänk, kaishen tänk* Efter 5 mins tänkande, så kom jag fram till att det var Alien Shooter: Vengeance(Alien Shooter 2) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Åh! Någon får snabbt ta och svara rätt. Det där är en gammal goding som jag vill spela igen. Riktigt beroendeframkallande... och kul. SkyRoads, som NatteN skrev. Det är numera freeware och går att ladda ner på http://www.bluemoon.ee/history/skyroads/. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg