F.d. medlem Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 Gah, jag känner ju igen karaktärsdesignerna men jag har inte spelat spelet. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 Om jag minns rätt så är det "Ending for Rage of The Dragons" till Neogeo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Om jag minns rätt så är det "Ending for Rage of The Dragons" till Neogeo. Ja Rage of the dragons är rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Ursäkta mig Mr. Kaish men kan man få en ny bild plxzorz? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Då tar jag mig friheten att dra igång tråden igen, hoppas inget har något emot detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 gör så. elder scrolls oblivion? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Icke! Mycket äldre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 vafan.. det ser ut att vara gjort på första unrealmotorn... och det enda fps jag känner till som är gjort på den motorn är Rune :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Hihihi, detta är ett spel för leetz. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Wheel of Time? Just throwing that out there. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Hmm..sorry glömde helt bort att lägga in en bild. Vild gissning:Hexen 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Wheel of Time? Just throwing that out there. Rätt! :) Grymt spel, och dessutom kan man lira online! En del servrar är fortfarande uppe, testade att köra en crackad version jag hade för typ ett år sen och det var faktiskt folk som spelade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Här stå det still, hoppas ingen mosar mig för att jag lägger upp ett nytt spel ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Lol Gunbound! :D Jag och ett par kompisar spelade det som bara den en gång i tiden, riktigt kul faktiskt! Min karaktär såg riktigt hård ut, japanstyle. :> Aja tar och lägger upp en ny bild eftersom jag vet till 100% att jag har rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 säkert playboy the mansion eller vad möget heter, det skulle inte förvåna mig iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Och varför skulle det inte göra det, antyder du att jag sitter och spelar massa såna spel? I vilket fall så är det inte ens nära. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Anarchy Online? Ända jag kan tänka mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Anarchy Online? Ända jag kan tänka mig. Såklart det är det! (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Mitt första rätt här :D Och så måste jag nog börja om med AO. Visst har det gått och blivit gratis? Ny bild. En riktig tiddödare det här. Tips: Riktigt kort namn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 N =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Mitt första rätt här :DOch så måste jag nog börja om med AO. Visst har det gått och blivit gratis? Vet dock inte om man fortfarande kan registrera gratis account. :O Har för mig att dom stängde det, fast dom kan ju ha öppnat igen. Reggade ett gratisaccount i slutet av 2004 eller nåt som jag fortfarande har kvar iallafall. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 N =) Rätt :) Vet dock inte om man fortfarande kan registrera gratis account. :OHar för mig att dom stängde det, fast dom kan ju ha öppnat igen. Reggade ett gratisaccount i slutet av 2004 eller nåt som jag fortfarande har kvar iallafall. ^^ Tog reda på att det är gratis t.o.m 15e januari 2008 och det gåt att regga ett gratis accout för orginalet. Expansionerna kostar en viss summa varje månad dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Rätt :) :'D Postar en ny dårå. Ett riktigt soft spel detta ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Är det Streets of Rage? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 eftersom tråden varit död i 4 dagar så vill jag defibilera den med ett nytt inlägg. Fel bild Edit: la in fel bild först[/img] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg