JockeII Skrivet januari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2007 Lol alltid ska det vara Dread som stoppar tråden. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2007 jag njuter då jag aeger två stycken gissa trådar atm... f.ö. så lägger jag upp nästa bild ikväll, då jag är i skolan nu (i anime tråden)... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2007 Ser ut som om det skulle vara children of mana eller något i mana serien. Jag har dock aldrig spelat spelen så har säkert fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2007 meh... children of mana är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2007 Yey, det lönar sig att chansa. ;) Ma, denna kanske är lite för lätt vad vet jag men jag pallade inte ta bort all text(det är ju ändå bara en lek). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2007 Kana Imouto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2007 ただしい ! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2007 不思議だね・・・ ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2007 Dags för lite ledtrådar tror jag. Rares första konsol spel som kom ut 87. Nu är det bara att kolla wikipedia... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2007 86 för att vara noggrann, om spelet är Slalom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2007 Skrev visst fel, japp det stämmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2007 Bryter som vanligt trenden med alla gamla spel: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2007 Soul Calibur 3... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2007 Dread sa: Soul Calibur 3... Fel, det är ju Underboob Rags 53. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2007 Dread sa: Soul Calibur 3... Yesboxxus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 försten får ta över, orkar inte leta upp nåt nytt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Pew pew Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Virtua Cop 2? Ska jag vara helt ärlig så har jag surfat google som en tok för att kunna sätta fingret på vilket spel det är. Inget screenshot visar en liknande GUI som det du lagt upp. Men jag känner igen det så brutalt, kanske jag spelat det en gång på arkad. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 det är ju inte time crisis. Die Hard trilogy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Fel båda två. (: Nu kanske man får se lite väl mycket text på UI't på denna bilden så det blir lätt att googla, men spela roll. Sen kan man ju säga att huvudpersonen är Bond-wannaben nr.1. Han drar även lite småroliga repliker ibland. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Jaha, det är det arkadspelet man kan spela på Gröna Lund? (tror det var där) Det är två agenter o.s.v. Jag kan inte namnet men nu vet jag vilket spel det är. :P Edit Confidential Mission? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Confidential Mission it is! (: Till Dreamcast för dom som undrar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Tror den här är enkel om man väl spelat spelet. Därför jag inte vill visa något mer av bilden. Ska dock säga att detta är en expansion, enda hint ni får. För övrigt ska jag gå och fortsätta spela detta underbara lir. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Prey kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 oblivion kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg