JockeII Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Jag drar igång tråden då med en pisslätt bild, den som inte kan denna förtjänar att få sin IP bannad på anime.se! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 NWN 2 kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Baldurs Gate Och bannad från ett anime forum för att man inte kan ett spel som absolut inte har någonting med anime att göra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 aww, jag suger på att gissa spel>_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Orrin sa: Baldurs Gate Och bannad från ett anime forum för att man inte kan ett spel som absolut inte har någonting med anime att göra :) Rätt! :P Och det är ju kult ffs, måste man kunna! Skämmes Sneakan! Gå och köp det genast, spela och berätta sedan slutet för mig om en vecka! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Dags för lite oldschool igen. Fin grafikbug... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 kusligt likt Outrun Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Nej det är inte Outrun. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Rad racer :) , btw är det där ingen grafik bugg, det finns ett läge där man kan använda 3d glasögon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Så det fanns fler som använde det? Trodde Days of Thunder var det enda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Det visste jag inte om, då har jag lärt mig nått nytt tackar. Självklart är det rätt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Pitfall? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Orrin sa: Pitfall? rätt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Antagligen lite för lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Uppenbarligen var det inte för lätt... Börjar bli dags för lite ledtrådar, det är ett NES spel som kom ut 1990 och är gjort av Sunsoft. Nu borde någon klara det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Journey for Silius. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Helt rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Ja men då slänger jag upp en. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Disgaea, gissar på Hour of Darkness (ettan). Skulle dock kunna vara 2an med fast det har jag inte spelat. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Helt riktigt, Disgaea: Hour of Darkness. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 räcker att jag skriver Berserk till Dreamcast tror jag de va va? Hitta nåt namn, sword of the beserk: Guts rage. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 Rätt, inte så svårt med tanke på att jag gjorde en tråd om DC och detta spelet nyss. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2007 Kom igen nu Dread, vi vill ha ny bild. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg