Sneakan Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Jocke II och Dread, va e det med min bild? nått som buggar? jag har aldrig sett nån specialruta elr nått:( Jag använder själv Opera som webläsare men det lär väl inte spela nån roll:o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Sneakan sa: Jocke II och Dread, va e det med min bild? nått som buggar? jag har aldrig sett nån specialruta elr nått:( Jag använder själv Opera som webläsare men det lär väl inte spela nån roll:o det är nog jockeIIs dator som lever sitt eget liv, inget hos mig, men jag använder förvisso firefox. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Sneakan sa: Jocke II och Dread, va e det med min bild? nått som buggar? jag har aldrig sett nån specialruta elr nått:( Jag använder själv Opera som webläsare men det lär väl inte spela nån roll:o Nej nej, jag högerklickade och tog Egenskaper på din bild och då fick man se en specialruta jag aldrig sett tidigare, troligtivs för att Adobe lämnar en signatur eller nåt på bilden. ^^ Och Dread menade med 100% att det är DIN tur att posta en bild ffs! =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 Det handlar inte om koncentrationsförmåga Jocke, det handlar om vanlig psykologi. Någonting som rör sig drar automatiskt till sig mer uppmärksamhet än något stillastående. I vilket fall som helst så går vi OT. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 JockeII sa: Och Dread menade med 100% att det är DIN tur att posta en bild ffs! =P Jag gissade inte helt rätt så Pixrlgamer kan få posta en ny, e för trött för att komma på nått spel atm;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 Han är ju i Norge nu. >_> Aja jag får väl ta på mig denna uppgift då! :> Tar en riktigt enkel: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 JockeII sa: Han är ju i Norge nu. >_>Aja jag får väl ta på mig denna uppgift då! :> Tar en riktigt enkel: Final Fantasy - CC till gamecube ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 Yesbox! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 här kommer mitt bidrag (ursäkta att det dröjde) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Kan det vara Dune 1? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 DB sa: Kan det vara Dune 1? yes helt rätt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Kanske var lite väl liten bild. En ny: Kom bland annat till PSX. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Är nog inte storleken på bilden utan snarare att det finns så grymt många såna spel. (: Är inte så förtjust i den genren heller, finns ett par roliga jag spelat till Dreamcast och Ikaruga (GC aight?) är rätt bra med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 darius twin äger hela den genren. tror dock jag spelat det där. ingen aning om vad det är :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Den är ändå rätt lätt på det sättet att har man någon spelat själv eller sett någon så minns man det. Inte minst för "Free Range" vapnet. Togs in och översattes av ett, för ett tag sedan igenbommat, företag som hade som affärsmodell att göra rätt exklusiva översättningar på en uppsjö spel som ingen annan ville befatta sig med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 i den genren är det Parodius som gäller varken mer eller mindre :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Äh, inte lika manligt som . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Cho Aniki spelen är underbara. Saturn versionen stal skapligt mycket av min tid när det begav sig trots att det är spelmässigt underlägset PC Engine versionen. Bossarna i spelet gör det dock nästan värt besväret. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 DB sa: Äh, inte lika manligt som . Hah, typ som Armstrong i FMA, kommer stjärnor när dom spänner sina muskler. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 säger bara HOO HAH HOO HAH HOOH ANIKI!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Nu då!? :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 thunder force 5? :D eller V :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Heeeellu Gamabunta? >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 JockeII sa: Heeeellu Gamabunta? >_> Han måste ju få veta om det är rätt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg