Bankoiia Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Nääära. Metal Gear. Kort och gott. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Antar att jag får den ändå, eftersom du sa det nu med så? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Fan, du han före mig II >:) Vad den nya bilden är för spel har jag ingen aning om ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Vargen2 sa: Fan, du han före mig II >:) Vad den nya bilden är för spel har jag ingen aning om :S II >:( Hoppas jag äntligen lyckats klämma en svår som hämnd för alla andras jobbiga som dom ska envisas med! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 :) Det där är Bible Adventure, me thinks. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 Haha ja, gammal goding som man hade till NES. ^^ Pwna noobz som David med slunga :P Fast lyckades fan aldrig klara det, kom aldrig upp till Goliath. Värsta konstiga banan, måste varit något fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 12, 2006 Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 kanske lite väl lätt: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 12, 2006 Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 Seiken Densetsu 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 12, 2006 Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 jupp det stämmer :P (kolla på bildens url är fusk) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 12, 2006 Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 Haha du får ju ladda upp bilden på imageshack istället. :P Jag kollar alltid bilders URL för att se om nån klantat sig. >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 12, 2006 Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 Ingen fara den här gången dock, såg det inte själv. Klart jag kan uppföljaren till Secret of Mana, vart så besviken för en massa år sen då den inte skulle släppas utanför Japan. Har knappt några vanliga spel installerade på datorn, så det får bli det här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 12, 2006 Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 Sorry om jag råkade döda tråden ett tag där innan. Hade helt glömt bort att det var min tur. ^^; Orrin: AirRade? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 12, 2006 Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 Visst är det AirRade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Hmm är inte det där Star Fox 64 (Lylat wars)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 tror inte det är det. homeworld kanske? eller så är det säkert nåt som heter robotfighter eller metaltech eller nåt sånt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Lätt att de måste vara Zone of Enders, ellr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Vargen2: Det är lätt. ;) öhh, rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Någon annan får gärna lägga upp bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Keke då gör jag det ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 lololol come on nibz Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Ser ut som Postal... tror jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Nooooooooooooo... .... ....... Rätt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Jag tar väl något enkelt då: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 17, 2006 Anmäl Share Skrivet december 17, 2006 Woot ser ut som Star Trek eller nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg