JockeII Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 lol rätt =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 erm, right. Jag har nästan inga spel installerade och inga gamla screenshots, så ta över någon :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 flaskis sa: erm, right. Jag har nästan inga spel installerade och inga gamla screenshots, så ta över någon :P http://images.google.se/ ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Okey då ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 18, 2006 Anmäl Share Skrivet november 18, 2006 Meh det har jag ju spelat! Tror det iallafall för jag känner igen det bland alla hundratals rymdspel det fanns förr i tiden. =P Meeeeen... :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 18, 2006 Anmäl Share Skrivet november 18, 2006 Kanske nåt R-type? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 19, 2006 Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Nope Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 19, 2006 Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Gradius? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 19, 2006 Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Nope, fortfarande fel. Kan väl säga att spelet är från 1996 :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Detta borde underlätta om man spelat spelet. Jag editerade bilden lite då namnet på spelet var med :P Edit: och spelet verkar vara släppt både -96 och -97... beror på vilken sida man kollar på -.-' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Ok, för att göra detta skitlätt kan jag säga att detta var det absolut sista spelet som Apogee Software sålde. Nu borde det gå att googla fram det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Jag erkänner, jag googlade. Den kan vara Blake Stone: Planet Strike? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Nej, tyvärr är det fel! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Stargunner, too easy! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Ja, visst är det lätt när man har google och wikipedia till sitt förfogande? You're next. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Haha ja, därför jag skrev så. ^^ (Ironi :> ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 eragorn ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Nope :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Dreamfall - The Longest Journey? Av någon anledning så såg det väldans likt ut en viss del av spelet. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Denny sa: Dreamfall - The Longest Journey? Av någon anledning så såg det väldans likt ut en viss del av spelet. :P YES! Fan, trodde inte den var SÅ lätt. :P Grymt mysigt spel iallafall, måste ta och klara det någon dag. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Nu är jag väldans shockad. Att det faktiskt var Dreamfall! :O Här kommer en till bild då. Roligt men lite nygammalt spel. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 tycker mig känna igen call of C´thulu: och vad det nu heter mer. hmm... dark corners of the earth hette de nog. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Helt rätt. Call of Cthulhu : Dark Corners of the Earth. Din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Denny sa: Nu är jag väldans shockad. Att det faktiskt var Dreamfall! :O Här kommer en till bild då. Roligt men lite nygammalt spel. :) Har man spelat spelet så är det svårt att ta fel på dom goa fantasymiljöerna i Arcadia ^^ Hmm, kan det vara Turok? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Hoppas du var sarkastisk Jocke, Dread har ju redan svarat rätt. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg