Skatan Milla Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Här kommer en av mina egna personliga klassisker: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Helt säker på att det är Legend of Legaia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Orrin sa: Njaa jag kände igen kartan på den andra bilden, har spelat det för länge sen och efter lite funderingar så kom jag på att det var ett Yogi bear spel. Så då gjorde jag en liten snabb sökning på gamefaqs för att ta reda på hela namnet.Okej, jag tänkte bara på att jag aldrig har hört det "The adventures of"... Men man lär sig nåt nytt varje dag ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Orrin sa: Helt säker på att det är Legend of Legaia. Japp visst är det det, RPG't med inbyggd DDR XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Nu blir det ett gammalt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Är inte det där pitfall så är jag en apas farbror. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Visst är det Pitfall :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Mach Rider Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Myeeeees Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Battletoads? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Det tog inte lång tid. =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Yay riktigt tufft spel =D Ny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Woa! Känner igen det!! Ge mig tid till att rota fram mina gamla Nintendoblaskor så ska jag ha svaret inom kort. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Okej (: Tor det är ganska okänt annars, tror vi lånade det av min pappa arbetskamrat för länge sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Tror inte fler ledtrådar hjälper, kan inte så mkt om spelet själv så, bara att det är rätt flummigt. Det går ganska fort också att springa runt ^^ Det heter ungefär Mohawk and Headphone Jack eller nåt sånt (: Först till kvarn får mala! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Ok då kör jag en Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Last Blade 2 :) roligt spel btw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Vicke sa: Last Blade 2 :) roligt spel btw Självklart! Jepp aproligt spel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Defender of the crown är det väl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Jopp :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Då tar jag en bild på ett ganska dåligt spel.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 oj det där spelet känner jag igen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg