Pixelgamer Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Nepp. Här kommer en bild till: Sorry om typ alla bilder varit från filmsekvenser ur spelet ^^ Nästa bild blir på hjältarna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 men de vad då tusan, ska bort i morron så därför kommer en till bild nu ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Grandia är det väl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Tack orrin =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Har bara spelat Grandia 2 själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Ja det är ju inte den siffran jag spelat, men det liknar så jag chansar på, hmm, Might and Magic 8? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Väldigt nära :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Asch da, hmm kan ju inte sitta o gissa på alla olika :P får chansa på en till da IX? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Tyvärr så är det fel också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Okej my last offer is 7:an, nu får nån annan gissa vidare ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Det där ser ut som Might and Magic 5 faktiskt. Bara den och fyran jag har spelat ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Visst är det sjuan, enda delen jag har spelat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet juli 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2006 åh vad dum jag är :S har ju spelat Grandia men aja måste ta och spela om det nån dag snart XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2006 Japp Galondir, grandia är ju riktigt kul faktiskt :) Yay jag är alltid duktig på att gissa!.. eller nåt. (Jag har bara spelat 6:an, dock aldrig klarat det, tyckte nog det var rätt svårt, men spelade det mycket.) Får se om jag hinner rätta ett snabbt svar, annars vet nog den som svarar att den har rätt så då är det ju bara till att fortsätta, ska nämligen iväg... EDIT: ja nu försvinner jag så :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2006 Joe & Mac 2? Edit: Antar att jag har rätt, så jag lägger upp en ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2006 Joe & Mac var det ja! Visste att det hette Joe, (tack vare bilden) men vad den andra snubben hette hade jag glömt bort. Angående den nya bilden så... ser den bekant ut. Får mig att tänka på Ninja Gaiden, men fienden där (eller vad det nu är) får mig sannerligen att tveka. Bah. Det är väl egentligen ett till spel jag aldrig spelat, antar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2006 Nej det är inte Ninja gaiden, tror det är ett ganska ovanligt spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rocky Skrivet juli 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2006 Tror jag har fel. Men kan det vara Maple Story? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2006 Japp det är fel, ger lite ledtrådar. -Spelet är till nes. -Det är Taito som har släppt det men det är tillverkat av en annan utvecklare. -Man styr fyra olika varelser med olika specialförmågor, t.ex. klättra på väggar, sväva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 Damn my memory, jag har spelat det där jag känner så väl igen den där blobben som ligger och lurar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juli 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 Orrin sa: Japp det är fel, ger lite ledtrådar. -Spelet är till nes. -Det är Taito som har släppt det men det är tillverkat av en annan utvecklare. -Man styr fyra olika varelser med olika specialförmågor, t.ex. klättra på väggar, sväva. är det släppt i eu och inte bara japan typ eller usa ? ..för jag har spelat mkt nes i mina dagar och har inte en blekaste om vad det kan vara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 Det är släppt i europa också så oroa er inte för att det är någonting väldigt udda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 Nu ska väl nån kunna klara det, om ingen har klarat det imorrn så byter jag till ett annat spel och då kommer det inte bli kul för er :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juli 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2006 Orrin sa: Nu ska väl nån kunna klara det, om ingen har klarat det imorrn så byter jag till ett annat spel och då kommer det inte bli kul för er :) nu när jag ser gubben tänkte jag först på kid icarus men sen så stämmer ingeting annat in så jag chansa lite på samson tror det heter little samson till och med ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2006 Japp visst är det Little Samson (Seirei Densetsu Lickle). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg