Orrin Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Japp visst är det Phantasy star. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Luktar Irem. Frågan är bara vilket R-Type det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Är det R-Type 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Hmm, är det möjligtvis Super R-Type? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 DB sa: Luktar Irem. Frågan är bara vilket R-Type det är. docster sa: Är det R-Type 2? Bankoiia sa: Hmm, är det möjligtvis Super R-Type? Fel, fel und fel :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 ser ut som gladius remaken till ps2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Isos sa: ser ut som gladius remaken till ps2 Nope Ny bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 fan... ja är säker på att jag kört det (eller en tidigare version).... men vad heter det!!!???!!!!!?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Hm kanske var svårare än jag trodde. Ny hög med bilder: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Har aldrig sett själv. Förvisso så har jag inte varit så insatt i sådana spel. Dock så älskar jag dem med hela mitt hjärta. Har fortfarande inte ens fått spela Ikaruga. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 OT: Denny jag kan tipsa om Immaterial and Missing Power serien som finns till dator. Dock är en del av serien ett fighting spel, men alla andra är hardcore shmups. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Skatan Milla sa: OT: Denny jag kan tipsa om Immaterial and Missing Power serien som finns till dator.Dock är en del av serien ett fighting spel, men alla andra är hardcore shmups. Immaterial and Missing Power är en spinnoff på Shanghai Alice's shooterspel där man tagit karaktärerna från shootersarna och stoppat in dom i ett fighting spel. Köpte spelet (och många andra, bla SA's Perfect Cherry Blossom) av Zimeon på NärCon. Mycket roligt :) Btw, känner inte heller igen spelet. Ò,ô Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Hint: Neo geo MVS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Nu jävlar, Pulstar. (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 DB sa: Nu jävlar, Pulstar. (?) Yay, rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 När du sa Neo Geo så kom jag på att det fanns en R-Type klon som jag faktiskt kört på arkad en gång i tiden. Eftersom jag bara har spel ingen känner till installerade, inga några roliga screenshots, eller fantasi att leta upp något så är det först till kvarn för nästa bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 vet inte om den e svår men här e en bild iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Hmm Valkyrie Profile: Silmeria? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 fel :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 eftersom inget skrivit något på ett par dagar är det nog bäst att lägga upp en bild till: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Rose online? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 fel, men det var ganska nära. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Ragnarök Online 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Kakan sa: Ragnarök Online 2 yep det e rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg