JockeII Skrivet maj 2, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2006 Kirby Tilt ´n tumble? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Kirby's Dreamworld 2 ..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Senshidude sa: Kirby's Dreamworld 2 ..? nu börjar vi komma riktigt nära här... men inte rätt än Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Kirby Nightmare in dreamland kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Antar att det är något kirby dreamworld... Då gissar jag på Kirby's Dreamworld 3! (Om det nu finns ;)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 Exoddus sa: Antar att det är något kirby dreamworld... Då gissar jag på Kirby's Dreamworld 3! (Om det nu finns ;)) Rätt :D det finns i högsta grad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 Woho! ^-^ Slänger vi fram en gammal barndoms favorit då! http://i62.photobucket.com/albums/h105/ ... Q/spel.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 Faxanadu är det :) Edit: Kan säga att det är en av mina barndomsfavoriter också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 Faxanadu...det tog verkligen flera timmar innan jag lyckades ta mig igenom den första dörren. (Varför i hela friden har man en halvt osynlig dörr när man ändå lagt ut på en riktigt vindbrygga?!?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 Haha, en som svarade rätt efter två minuter! (För lätt bild kanske) Kör på med ny bild Orrin! Jag plockar fortfarande fram mitt gammla nes och kör igenom lite Faxanadu då och då, totalt älskar det spelet. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 DB: Du var inte ensam om att ha det problemet, jag fastnade också tills jag fick hjälp av en kompis.... Exoddus: Har hänt att jag också har plockat fram det och spelat igenom det, det var ett tag sen sist nu så det kanske börjar bli dags igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Känner igen det så brutalt men kan inte sätta fingret på det. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Kan ge några ledtrådar: Spelet är till Gameboy. Det var översatt till Svenska när det kom till Sverige. Spelet påminner om en blandning mellan Shadowgate och ett rpg. Nu ska det nog bli lite lättare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 The Sword of Hope? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Japp helt rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Metroid 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Rätt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Ingen aning om den här är svår eller lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Det är ju irreterande att man har spelet spelet men har absolut inte en aning om vad det heter :P. Men jag vet ju iaf vilken console det är... inte för att det är svårt att gissa sig fram iofs med tanke på den typiska menyn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Hehe jag kan säga att jag fick själv rota fram spelet och kolla innan jag kom på namnet. Kan ge lite ledtrådar eftersom jag själv tycker det är ganska svårt. -Som det syns på menyn så är det till nes. -Det går ut på att man ska döda sina fiender med sitt hår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Har spelat och jag kommer inte heller ihåg namnet. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Kabuki Quantum Fighter kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Helt rätt Mustela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 7, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2006 Syns ganska bra på HUD:en vilket spel det är, fast man måste kolla på huset för att se vilken del i serien det är :3 Hoppas bara inte det här spelet har postats tidigare/nyligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg