JockeII Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Orrin knep den igen ^^ Gz :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Tackar Jocke spelen har verkligen passat mig på sistonde, men jag kommer få problem om det kommer nyare spel som inte är rpgs eller bishoujo :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Hmm ser ut att vara ett gammalt SNES RPG, kanske Dragon Quest/Dragon Warrior? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Nepp inte Dragon Quest/Warrior. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Lufia kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Det är inte Lufia heller, kan tipsa om att det är till Mega drive/Genesis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Då vart det genast svårare, har inte lirat den konsollen så mycket =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Crusader of Centy. Fin bild tagen från s*g*-1*.*o*? (* hemligt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Crusader of Centy är fel. Som vanligt så har jag googlat fram spel bilden (har ingen tv-kabel), vet ej från vilken sida den här är ifrån dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Orrin sa: Crusader of Centy är fel. Som vanligt så har jag googlat fram spel bilden (har ingen tv-kabel), vet ej från vilken sida den här är ifrån dock. WTF omg! Jag har visst rätt! Vad ser detta ut som då http://www.sega-16.com/Review-%20Crusader%20of%20Centy.htm? Kolla andra bilden till vänster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Soleil är det känt som i europa om det är det du är ute efter... Orrin, måste hålla med Nau om att det är onekligen konstigt att det inte är samma spel om det är samma screenshot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Aha hade aldrig hört det namnet förut sorry, det är såklart rätt. Hade fullt upp att försöka googla reda på sidan du var hemlig med :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Hehe ^^ Dåså! Äntligen min tur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Waku waku 7? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Ja. Snabbt gick det :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Kan inte så många fighting spel men just det där kunde jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 >.< det e juh dom spritesen naufragar använder, kan dock inte komma på vad spelet heter... gissar på star ocean Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Jadå visst är det Star Ocean. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 gissa denna då :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 Tror jag kan den men jag ska vänta lite så nån annan får en chans också. Har klarat lite för många på sista tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 Snälla säg att det är Kirby's dreamworld! ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet maj 2, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2006 nja nästan... men det är inte helt rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 2, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2006 Såja nu har jag väntat i över ett dygn så jag gissar på Kirby and the amazing mirror. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet maj 2, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2006 kirby and the amazing mirror e fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 2, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2006 Kirby super star, mebe? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg