Japs Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 Spelet heter Frekthoropus Computerus eller Bonk (vilket är titeln till NES). Bonk's adventure är alltså fel, men du får rätt ändå för att du hade Bonk med i titeln >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 [offtopic] antecknar: Lita inte på google, google är ondskan i lyx förpackning. [/offtopic] här kommer nästa: *titta lite längre ned* tror inte den är för stor, men kan minska ner den om så önskas. Edit: den var förstor :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Threads of Fate? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 rätt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Ska inte vara allt för svår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Men visst är det Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga. EDIT: Jag är helt enkelt så fräck så att jag postar min bild nu! Den är, om möjligt, lättare, och jag kommer därför att kräva exakta svar. >:] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Phoenix Wright: Ace Attorney Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Givetvis var det "Den återuppväckta dödsgudinnan : Digitala djävulsagan" :) Det gör ingenting att du var lite fräck, du hade ju rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Haha fy fan jag fattar inte hur ni känner igen alla dom här spelen, är det jag som är efter eller vad :P Jag har fan spelat sen jag var 3 och jag känner inte igen någon av dom senaste :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Japs: You can do better. Fortsätt gissa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Men Giakuten Saiban då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Still not right. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Gyakuten Saiban 3! Du har ju tjatat om spelet så de senaste dagarna så det måste vara det. He he he, avslöja aldrig dina svagheter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Det spelet är underbart ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Om jag bara hade tittat in här lite tidigare... >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Blast you, Lizziegarlic. Aja, din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Den som har spelat detta tror jag inte får några svårigheter med att komma på svaret: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 inte en aning men gissar på god of war Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Dock är det fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Jag fattar inte ens vad det ska föreställa ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Du är inte ensam om det problemet Exoddus :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Tar hellre länkar till stora bilder än små ihopskrynklade jpegbilder som upplösningen ändrats på så mycket att dom är oigenkännliga :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Upplösningen har inte ändrats det minsta. Jag har bara klippt ut en bit av bilden och det är en stor nog bit för att rymma ett helt monster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Monster Hunter? (kommer inte att tänka på nåt annat >_<) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Påminner om en grönsaksoppas mardröm. Men jag chansar på Devil May Cry. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg