Negi Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Meh, Brave Story: New Traveller är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet januari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2010 Stygg du var som avslöjade :P Såg filmen igår för andra gången så Mitsurus cloack hade jag känt igen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet maj 27, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2010 Hmm, jag vet inte om den här tråden fortfarande är i gång men i annta fall får jag väll försöka återuppliva den. Nytt spel, ny bild, får se hur många som känner till den här klassikern: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet maj 27, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2010 Kan det vara settlers......3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet maj 27, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2010 Citat Kan det vara settlers......3? Nej inte riktigt, faktiskt inget av settlers spelen. Men Settlers 3 och detta spel släpptes samma år om jag minns det rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet maj 29, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2010 Kanske ett för nischat spel? Krigföring och tillverkning av material är två viktiga komponenter i spelet. Även spelets titel kan kopplas till dessa två. En till bild för att hjälpa till på traven Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 29, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2010 Men åh, Knights and Merchants. Eftersom det släpptes samtidigt som Anno 1602 fick det aldrig fäste i Tyskland, där det hade kunnat tjäna multum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet maj 29, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2010 Saya sa: Men åh, Knights and Merchants. Eftersom det släpptes samtidigt som Anno 1602 fick det aldrig fäste i Tyskland, där det hade kunnat tjäna multum. Knights and Merchants är korrekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 30, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2010 Pew pew. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet maj 30, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2010 Unreal tournament 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 30, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2010 Såäre. Vrålsnyggt men inget stöd för antialiasing. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet maj 30, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 30, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2010 Fibien sa: http://thegamergene.com/crunch/2007/09/hellgate-london-beta-signups.jpg Ingen bra idé att direktinfoga bilder från andra siter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 30, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2010 Negi sa: Fibien sa: http://thegamergene.com/crunch/2007/09/hellgate-london-beta-signups.jpg Ingen bra idé att direktinfoga bilder från andra siter. Haha, tänkte också på det XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet maj 30, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2010 Mitt fel, jag fundera först på att ladda upp bilden till imageshack men blev sedan lite bekväm. Nu syns inte bilden längre och man vet ändå spel det de. Jag gör ett nytt försök. Jo jag har faktiskt en undran, den här bilden infogar jag från imageshack. Finns det något bättre sätt att visa bilder på forumet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 30, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2010 Zelda II: The Adventure of Link Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet maj 31, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2010 Klona sa: Zelda II: The Adventure of Link Det stämmer det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 31, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2010 En gammal goding som jag spelade när jag var mindre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 3, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2010 desert strike? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 4, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2010 Fel, här kommer en till bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 Hittar inte så många bra bilder på spelet men om jag ger en ledtråd så borde någon kunna lista ut det. En svensk översättning av spelet är Skjut tillbaka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 Return Fire! <3 Saknar det spelet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 Flaskis har rätt! Jag och min kompis försökte alltid att åka ut till havs med helikoptern och försöka överleva den målsökande missilen från ubåten men vi misslyckades alltid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 Jag minns hur mycket jag älskade jeepen, eftersom musiken till den var riktigt awesome. Sen minns jag även, precis när jag lärde mig spelet, när en kompis försökte lära mig hur det funkade så sa han "där har du en plåsterlåda!" men det var egentligen en mina som han hade lagt. BOOM sa det XD Btw, eftersom jag inte har fått ordning på min lägenhet än så kan jag inte fixa ny bild. Så först till kvarn! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 Oh yea! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg