frezo Skrivet september 28, 2005 Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 tänkte bara höra vad ni tycker om min andra CG bild som jag gjort ^^ Och om ni har någon bra tutorial till painter så posta här. Tack o hej CGbild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 28, 2005 Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 Jag tycker att det ser helt ok ut! Ljuskällan ser ut att stämma överallt, ser inget uppenbart sställe där det inte gör det. Men du kan ösa på med mycket mera skuggor överallt, och framför allt djupare! Lycka till med nästa bild :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet september 28, 2005 Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 jag är inte precis den där bildkännaren eftersom allt jag ritar blir sträckgubbar eller krussiduller. men är inte benen lite väl smala? jag tycker det som ut som om han vore va en rätt kraftigt byggd person. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 jag är inte precis den där bildkännaren eftersom allt jag ritar blir sträckgubbar eller krussiduller. men är inte benen lite väl smala? jag tycker det som ut som om han vore va en rätt kraftigt byggd person. jag tror att tanken var att det skulle vara fotlederna, men isf så är benen mycket för korta. (självklart beroende på stil, men anatomiskt inkorrekt säger jag ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 "Kyrie, ignis divine, eleison" "Herre, alsmäktig, förbarma dig" ? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezo Skrivet september 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Sant sant ^^ de ser smala ut.. men om ni tittar så ser ni också kanske att bilden är ihop tryckt.. ett litet misstag jag gjorde när jag skulle gö den mindra.. har inte orkat ändra det ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 jag är inte precis den där bildkännaren eftersom allt jag ritar blir sträckgubbar eller krussiduller. men är inte benen lite väl smala? jag tycker det som ut som om han vore va en rätt kraftigt byggd person. jag tror att tanken var att det skulle vara fotlederna, men isf så är benen mycket för korta. (självklart beroende på stil, men anatomiskt inkorrekt säger jag ^^) Att skylla anatomifel på stil fungerar bara i högst ett fall av hundra... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 jag är inte precis den där bildkännaren eftersom allt jag ritar blir sträckgubbar eller krussiduller. men är inte benen lite väl smala? jag tycker det som ut som om han vore va en rätt kraftigt byggd person. jag tror att tanken var att det skulle vara fotlederna, men isf så är benen mycket för korta. (självklart beroende på stil, men anatomiskt inkorrekt säger jag ^^) Att skylla anatomifel på stil fungerar bara i högst ett fall av hundra... ;) Som i manwhan Snow Drop's? ..... Eller? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Att skylla anatomifel på stil fungerar bara i högst ett fall av hundra... ;) Mjo, men man vill ju inte låta allt för elak. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg