Kuroneko Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Hej hej!! Jag undrar om det finns nån som vet om one piece spelen till ps2 finns att köpa här i sverige. Sett bilder på omslagen lite var och stans på internet, och tycker att det skulle vara kul att testa spelet. Och om ni har spelat det själva kan ni gärna berätta hur spelat är!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Här är något kanske: Megastore.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet oktober 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 jag vet inte, jag vet nämligen inte vad spelet heter men jag känner igen fodralet. Finns det ingen affär i gbg som man kan gå till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Bor inte i GBG så kan inte svara på det. Men det enklaste hade ju varit att beställa den online så slipper du kolla varenda tv-spelsbutik i stan. Jag hade iaf gjort det men antar att jag kanske bara är lat ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Det har precis nyss faktiskt kommit ut ett One Piece spel i Sverige på PS2, One Piece Grand Battle, detta är en "omgjord" version av One Piece Grand battle Rush som det heter i Japan och denna version som släppts i Sverige är som sagt omgjord, de har alltså tagigt bort några karaktärer, närmare bestämt Ener, Aokiji och Foxy, bytt namn på Foxy-minispelen till ussop-minigames och lagt in de hemska amerikanska dub-rösterna i spelet, men spelet är arnass i stort sett samma, samma gameplay som orginalet. Så det är det som finns att köpa i Sverige om du inte vill importera eller ladda ner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet oktober 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 okej, jag ska kolla upp det. Men är det ett äventyrsspel eller ett valigt fightspel?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Fighting, rör sig fritt i 3d, nästan som powerstone till DC om du känner till det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet oktober 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2005 om jag får fråga, mer exakt vad går spelet ut på?? Ska man lösa nåt uppdrag eller hitta one piece? Eller vad?? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 ja det finns men den är dyr O_o jag sog den i EB Games jag vill också ha den men jag har ingen PS2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg