Dread Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Finns det en hemsida för manga som är en motsvarighet till ex www.example.com? (så man kan kolla antal volymer, utgivnings år, etc) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 www.animenewsnetwork.com är den bästa sidan enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 http://users.skynet.be/mangaguide Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 *Länk raderad* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Läs forumreglerna CakanE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Va i fasen. kommer inte ihåg exakt vilken länk jag skrev men om det är den jag tror det är så borde den inte blivit raderad.... För att sidan hostar inte manga 'downloads' jue utan bara visar typ vem som lincesierat manga, va den handlar om, hur många volymer det finns och sånna grejer, men jag kan ju ha jävligt fel också för jag minns ej vilken länk det var. ;/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg