Vanilla Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Det är kanske bara jag, men forumet känns väldigt ihoptryckt när det är så här. Få det att öppnas i ett nytt fönster istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Det är kanske bara jag, men forumet känns väldigt ihoptryckt när det är så här. Få det att öppnas i ett nytt fönster istället. Tycker tvärtom, det är skönt när forumet är så litet som det är hatar när det öppnas i nya fönster m.m. + att man ser menyn till vänster! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MiLeS Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 håller med vanilla, ser inte alls bra ut när allt är i en enda röra... blir fint sen när folk postar bilder som är större än ramen, blir hela sidan fuckad =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jamen så låt bli att posta bilder som är större än forumet då. Bara för att det går är det inget du måste göra. Storleken på forumet gör det lättare att läsa eftersom det håller en fast textbredd, som dessutom håller sig inom ramarna för goda typografiska normer (dé du ;)). De flesta gillar det, en del inte, men så är det och så kommer det att förbli, så det är bara att gilla läget. Det är dessutom trevligt för de som sitter med lite högre upplösning och större skärm att slippa dra ihop webbläsaren stup i kvarten :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Ändra inte något som funkar prima ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Det skulle faktiskt kunna trycka sig lite till höger.. Massa tomutrymme :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Det skulle faktiskt kunna trycka sig lite till höger.. Massa tomutrymme :) ja, annonsrutorna tar upp lite väl mycket plats. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Det skulle faktiskt kunna trycka sig lite till höger.. Massa tomutrymme :) Ett klassiskt fall. De stackare som sitter på 800x600 upplösning fortfarande slipper scrolla. Och de är fortfarande för många för att ignorera. ja, annonsrutorna tar upp lite väl mycket plats. Skulle någon behöva scrolla för att se reklamen är det inte någon katastrof, men det är inte för inte som 99% av alla större webbsidor ligger i en anpassad storlek för 800x600 upplösning. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nilzon Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag vill också ha det större,, som på dom andra sidornas forum Detta ser ihoptryckt ut :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Jag tycker det känns skönt och mysigt som det är. Det ska i varje fall inte öppnas i ett nytt fönster, det är skönare när man ser allt på samma hemsida :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ailon Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Med forumet på en egen sida, webbläsare med "tabbs"(finns gratis på nätet för nästan alla) och lite anpasningsbar bredd (funkar alltså både för dem med 600*800 och de med större) på forumet. Ja det är så en slipsten ska dras(man följer massa riktlinjer). Men det är väll ganska bra som det är nu annars(det funkar). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 jag tycker det är bättre när det blir ihoptryckt... jag hatar när texxtraderna man skriver blir utdragna :S skulle också vilja att när man postar bilder på forumet så kan man ändra storleken på dem om dem är för breda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg