GinGirl Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Aaah... Gillar inte heller "småungeband". Och inte... barn som sjunger... -.- Usch, och inte Darin heller. 8X Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Nä, jag gillar inte heller Barnband som Bubbles o sånt skit. Vi på Anime.se har mycket gemensamtXDXDXD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Nä, jag gillar inte heller Barnband som Bubbles o sånt skit.Vi på Anime.se har mycket gemensamtXDXDXD Jo det har du rätt i. Nu när man tar sig en titt på vad andra har sagt i denna tråden så stämmer det rätt mycket på hur jag också tycker ;) Och många verkar tycka rätt lika saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Allt som reflekterar R&B, Rap, Hip-Hop och vettefan vilka knarkade stilar som finns, sätter djupa sår i min innre själ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet oktober 23, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2005 DARIN måste bara påpeka darin undrar varför det regnar men det gör det inte för det är någon som pissar på honom för att han e så dålig (hört på radion) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet oktober 23, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2005 Kent, The Hives, White stripes, Håkan Hellström, Broder daniel, Sahara hotnights m.fl Men Yami? Detta är ju de bra banden? Eller du tycker inte alls det? :P Sen kan jag säga så här: Darin har ingen bra musik. Men jävlar vad han kan sjunga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 23, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2005 hmmm... jag har 2 band som jag hatar utterligt och det är: 1. Slipknot, det är skit, det är inte musik, musik njuter man av, musik består av melodier eller sköna beats, innehåller Slipknot något av detta? Svar: NEJ! de är bland det värsta jag vet 2. Green Day, inte för att jag hatar musikstilen eller det de gör men så fort jag hör någon av deras vidriga låtar får jag ett sådant otroligt raseriutrbott så jag slår på allt som rör sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 2. Green Day, inte för att jag hatar musikstilen eller det de gör men så fort jag hör någon av deras vidriga låtar får jag ett sådant otroligt raseriutrbott så jag slår på allt som rör sig. Gillar du inte Green Day? Eller hela Punk-stilen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 K E N T Samma koncept, låt efter låt efter låt. Kan vara seriöst svårt att höra skillnad mellan flera av deras låtar för mig. Och sen Jocke Berg, sveriges mest oartikulerade sångare. Jag skulle inte tycka det var så illa om de var ett litet källarband som sålde några hundra ex av varje skiva, men som det är nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 2. Green Day, inte för att jag hatar musikstilen eller det de gör men så fort jag hör någon av deras vidriga låtar får jag ett sådant otroligt raseriutrbott så jag slår på allt som rör sig. Gillar du inte Green Day? Eller hela Punk-stilen? "inte för att jag hatar musikstilen" skrev jag, men när jag hör green day så mår jag illa eller blir djupt förbannad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Eller hela Punk-stilen? Grön Dag är inte punk... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Eller hela Punk-stilen? Grön Dag är inte punk... Vet, men folk gillar att kalla det för det och då är det lika bra att också göra det, onödigt att tjafsa. En sak som till jag hatar är goth-idioter, de lyssnar på HIM och annan goth-skit (nåja, him´s musik är inte dålig, ett par riktigt bra låtar har de gjort, men långt ifrån så bra att de ska kunna nå dyrkar-status) och så (främst killar jag stör mig på i detta fall) börjar de sminka svart äcklig skit runt sina ögon och en fet halsduk runt halv huvudet och lustiga kläder och ser allmänt pissed och deprimerade ut, de kommer och går där och säger: Hej jag är cool, jag är annorlunda än alla andra, världen är åt helvete, heil Satan :) , och det där skitsnacket, NEJ! du är inte annorlunda! finns förbannat många exakt likadana som du! Okej, detta var inget personangrepp, så kom inte hit och snyfta kan inte inte bry mig mindre om vad ni har för stil över huvudtaget. Jag bara stör mig på det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Eller hela Punk-stilen? Grön Dag är inte punk... Vet, men folk gillar att kalla det för det och då är det lika bra att också göra det, onödigt att tjafsa. En sak som till jag hatar är goth-idioter, de lyssnar på HIM och annan goth-skit (nåja, him´s musik är inte dålig, ett par riktigt bra låtar har de gjort, men långt ifrån så bra att de ska kunna nå dyrkar-status) och så (främst killar jag stör mig på i detta fall) börjar de sminka svart äcklig skit runt sina ögon och en fet halsduk runt halv huvudet och lustiga kläder och ser allmänt pissed och deprimerade ut, de kommer och går där och säger: Hej jag är cool, jag är annorlunda än alla andra, världen är åt helvete, heil Satan :) , och det där skitsnacket, NEJ! du är inte annorlunda! finns förbannat många exakt likadana som du! Okej, detta var inget personangrepp, så kom inte hit och snyfta kan inte inte bry mig mindre om vad ni har för stil över huvudtaget. Jag bara stör mig på det... Ok, då går det upp för mig :) Jag tycker som du. Jag kom ihåg en kille som typ DYYYrkaDe Broder Daniel(Vet att det inte är goth, men ändå.)Han såg helt pissed off ut och det verkade som han inte ville ha kompisar, bara Broder Daniel. Som sagt är vi här på anime.se ganska lika |:-D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Det är ju bara coolt med folk som är annorlunda. De som sminkar sig jätte svarta runt ögonen, kallas för "Pandor" och lyssnar mest på indie-pop och dylikt. Sen att Green Day inte spelar en punk-stil, vet jag inte om jag håller med om. Tycker att det låter ganska mycket som punk/rock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 ...Som sagt är vi här på anime.se ganska lika |:D Det skulle inte förvåna mig ifall det finns en hel del av den typen som ni svartmålar (höhö) här ovan, även på Anime.se. Ifall ni går runt och stör er så mycket på folk som klär sig i en viss stil borde ni skaffa något mer att sysselsätta er med. Sen att Green Day inte spelar en punk-stil, vet jag inte om jag håller med om. Tycker att det låter ganska mycket som punk/rock.So true. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Alla som klär sig "goth" eller "alernativt" är ju inte sådär.. :( Flera av mina bättre kompisar klär sig svart, sminkar sig osv. och är fullständigt normala.. :/ Det är ju bara posers som går runt och låtsas vara deppade och sånt där grejs. Ähh.. ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Alla som klär sig "goth" eller "alernativt" är ju inte sådär.. :( Flera av mina bättre kompisar klär sig svart, sminkar sig osv. och är fullständigt normala.. :/ Det är ju bara posers som går runt och låtsas vara deppade och sånt där grejs. Ähh.. ;_; Visste att flera skulle störa sig på det, men jag blir bara så irriterad av det, ta det inte personligt om ni inte vill, det var bara en åsikt, JA jag vet ALLA är absolut inte sådana, men intrycket folk får av "dedär" är att de är det, och de flesta ser ut så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Klart man kan störa sig på saker. Men detta är en levnadsstil. Även om det skulle gått runt en kille på stan med läder-string, skulle jag inte hatat honom. Klart, det är lite speciellt (kanske olagligt?) att gå runt så. Men det är en stil, precis som att sminka sig runt ögonen. Men alla har vi olika åsikter. Det respekterar jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Alla som klär sig "goth" eller "alernativt" är ju inte sådär.. :( Flera av mina bättre kompisar klär sig svart, sminkar sig osv. och är fullständigt normala.. :/ Det är ju bara posers som går runt och låtsas vara deppade och sånt där grejs. Ähh.. ;_; Visste att flera skulle störa sig på det, men jag blir bara så irriterad av det, ta det inte personligt om ni inte vill, det var bara en åsikt, JA jag vet ALLA är absolut inte sådana, men intrycket folk får av "dedär" är att de är det, och de flesta ser ut så. Same here. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet oktober 30, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2005 Men det är precis som att jag skulle hatat en liten kille med blont hår som gör grimaser. Men blir inte det rasistiskt? Bygger upp hat. Bry er inte så mycket om andra? Låt dom sköta sitt bäst dom vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Darin är nog värst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet november 2, 2005 Anmäl Share Skrivet november 2, 2005 Darin är nog värst. Word my man... word Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlood Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Nu ska vi se här. På delad första plats har vi Darin och Greenday sen har vi dom flesta amerikanska rapparna, hiphoparna och R'n'B artisterna. Och nåra mer jag itne orkar skriva Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arkeys Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Utan tvekan Snoop Dogg. Värsta jag någonsin hört. ;S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 låg och slötittade på tv nån morgon. dom körde nån jäkla skitvideo på trean om och om igen. tror dom kallade sig chips lr nåt sånt. det var så man ville spy. 50 cent blir bara töntigare och töntigare. varje gång man hör nån av hans sketna "låtar" vill man bara drämma ett kylskåp i ansiktet på honom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg