tomado Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Den frågan var svår, hah? )8D Själv är det Slipknot...Grr... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 När det gäller japansk musik så går det nog åt all VK.. all annan attityd-jpop är också rätt irriterande.. sen är det ju en smaksak.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Måste det vara band?! :I Erhm... Kommer inte på något band som jag hatar just nu... Eh, jo! Gyllene Tider! (Och Per Gessle) ... Sen vet jag inte... >8P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 jag hatar.. typ, allt som har med R'n'B och göra :D Tomado: vilka låtar har du hört med dom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erika Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Lili och Sussie *rys* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Jag säger bara --> Timbuktu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erika Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Me and My (eller vad de nu hette ...) var också ganska hemska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HarCees Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Kent är helt livsfarliga! Fula är de också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Gyllene Tider, ussch och bläääää Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Hanson... Hanson.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 J-Pop. J-Rock. Goht. "Mörk" musik som är populär bland fjårtisar. Och Nu-metal, även om den turligt nog har dött bort. Det mesta av all "musik" som är populär idag. Och framförallt: Pelle Almgren Och Wow Liksom (Det "bandet" är som Våldmört, för vidrigt för att nämnas vid namn. Deras existens är ett guds straff mot mänskligheten. Endast riktigt hårdhudade bör markera texten.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Axel Rud Pell, tyska pudelrockare som fortfarande lever i 80-talet. Sen alla krängband/ -artister: Alcazar (lr hur de nu stavar det) Bodies Without Organs (hjärnan är också ett organ, det tänkte dom nog inte på) Darin etc etc etc etc etc etc.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Musik där det låter som de spyr hela tiden (Death Metal?). Aja, med rätt glasögon kan man säkert gilla det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Jag håller med chrippa. All R'nB är kass. Själv är det Slipknot...Grr... Slipknot. Det bandet kan verkligen spela. Tycker inte direkt om deras musik, men dom är sjukt duktiga på att spela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 De kan spela, men inte bra... Låtarna jag hört är People=Shit, wait and bleed, My plague och många fler(de var dom värsta...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Slipknot är rätt ok, men pga att fjortisar som börjat lyssna på hårdrock börjar lyssna på Slipknot.. Ett bra band dras ner i smutsen! Why? Får bara hoppas att dem inte sträcker sig längre än Slipknot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 The Hives. Och de flesta svenska artister. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Ebba Grön är svenskar, dom är bra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 50 cent, han är så j*vla dålig usch!. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Kent, The Hives, White stripes, Håkan Hellström, Broder daniel, Sahara hotnights m.fl Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Värsta banden... allt som har med per gessle att göra. green day som tror dom är punk. darin kan gå och dö. och allt annat som gillas av fjortisar nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Måste säga att jag har något emot barnartister, Peaches, Bubbles och liknande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Lite mer band jag ej gillar: Immortal Pantera Kent Bubbles Darin det var en del av de jag ej gillar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Håller med om barnartister. Och jag tycker de verkar exploateras för hårt också Ogillar vidare: Johnny's band (japansk koncern) ALLA band som kommer från idoltävlingar, eller castats ihop som Spice Girls på sin tid Britney Spears Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Jag ogillar: Bubbles och alla andra band till småungar. Darin..... Darin..och ännu mer Darin.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg