Kodum Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Ska till Spanien om en vecka! Måndagen den 3 (tror jag iaf :P) åker jag. Och jag undrar om dom har mycket animé och manga där. Och är det billigt? Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Borde finnas tonvis, med tanke på att animé har varit mycket större i sydeuropa under hela 80- och 90-talet. Men merparten är väl dubbad till spanska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Den spanska realesen av Berserk har kommit till 20+, värt att köpa kanske? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Det finns mycket, jag såg flera olika tidningar om manga och serier i vanliga kiosker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet oktober 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Har inte hittat något :/. Men men. Imorgon ska man på basket och tjurfäktning! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Har inte hittat något :/. Men men. Imorgon ska man på basket och tjurfäktning! :) Har inte för mig att jag såg speciellt mycket av det heller då jag var där nere för något år sedan.. var rätt skummt.. kanske kollade på fel ställen? Men var ska man kolla om inte bokhandlar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gustovich Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Det verkar finnas mycket. Det finns iaf många fansubgrupper. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Det verkar finnas mycket. Det finns iaf många fansubgrupper. Eh... kan inte det betyda det rakt motsatta? Att det INTE finns någon anime att skaffa i Spanien, så att det tvingar fram en massa fansubbare som sitter och subbar japanska piratkopior? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 "Tvingar fram"? Det är upp till var och en om de vill fansubba (Eller digisubba, vilket är mer populärt). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 "Tvingar fram"?Det är upp till var och en om de vill fansubba (Eller digisubba, vilket är mer populärt). Ah, ja det förstås. De som hjälper till att sprida piratkopior kan ju inte klassas som "fan", nej... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg