GinGirl Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Undrar om ni tänker göra en ny sektion för koreanska serier (Manhwa) om det är tillräckligt populärt eller så? Jag vet att någon säkert kommer säga " Det här är en sida för JAPAN, inte Korea" eller något liknande. Men om det inte bli så, ska man lägga trådar om Manhwa i manga avdelningen? :S Eller i Allmänt? :) Bara en vänlig liten fråga. ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 manga och manwha är typ samma grej, så jag röstar för allt i samma gryta, dvs allt i manga avdelningen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Nja, tycker inte det skulle behövas, teckanrstilen är i stort sett identisk, historierna lika så, vi pratar nyansskillander mer här än olika begrepp. De blir ju inte bättre av att Koreanerna både importerar och exporterar serier med/till Japan heller. Sen så har vi ju lite administriva problem här också när inläggen hamnar fel. Vidare så är jag dock inte så där överväldigad av av aktiviteten i mangadelen av forumet och om vi skulle dela på det ytterligare så.. näää. Håll dig till mangaavdelningen bara, det blir nog alldeles bäst så. *Ior som tycker riktigt bra om en hel del koreanska allster.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet oktober 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Ah, oki, då får jag väll hålla mig till det då. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Jo, jag hålla med om att det behövs en ny sektion för det. Det är ju trots allt koreanska serier det handlar om, och ingenting annat. Heter sektionen Manga, så vill jag ju läsa om manga och INGET annat. Nå, annars går det ju att ändra titeln till Manga/Manhwa så är det lätt fixat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet oktober 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Tja, det betyder ju samma sak. Serier. Det var en bra idé att dom kunde döpa om det till Manga/Manhwa, men tror inte det kommer hända.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Om man känner att det är ett stort problem med manwha i manga sektionen så måste man ha ett himmla trevligt liv i övrigt =O) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg