grunt Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Någon annan där ute som upptäckt den underbara mangan hellsing? Köpte första pocketen på gothcon när sf bokhandeln var där och nu är jag fast. Oooooh, Vampyrer :S, Präster som slaktar med bajonetter :) Morbid humor :P Och STORY >:D... Nån annan som gillat hellsing eller har andra allmäna synpunkter om mangan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 läste en 3 volymer av den (allt jag fick tag på) Den är ruskigt grym! Fetare en animen....fast dom flästa mangor äger sina anime´s imo. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soet Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Jag har inte läst den, men jag har läst om den och det verkar mycket lovande. *sätta på önskelistan* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 SPOILER Pocket 1 och två går att anskaffa i sf-bokhandeln. Rådiggar scenen i pocket ett när father anderson skall ha ihjäl hellsing och, sera och det är mörkt och glasögonen lyser som två små månar. Tufft att han slåss med bajonetter ochså! SPOILER Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Hellsing rocks!!! Ärligt, Det är en av mina favorit animes Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Hellsing rocks!!! Ärligt, Det är en av mina favorit animes hm.. trodde vi snackade om mangan nu.. Mangan tycker jag skiljer sig en hel del jämfört med animen.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Mangan är roligare och har bättre story medans animen är ren slakt av vampyrer och ghouls... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Mangan är roligare och har bättre story medans animen är ren slakt av vampyrer och ghouls... Ehh.... Det stämmer.. MEN, Vampyrslakt är alltid kul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Hellsing mangan är helt klart bra... bättre än animen, som tappade mycket då den slutade följa mangastoryn (efter avsnitten då elakingarna brakar rätt in i Hellsing HQ, ep 6-7 nått tror jag)(kenshin syndromet typ...). Hur som helst så ska det bli roligt att se vart det slutar,; förhoppningsvis så blir det lite mer än braindead slakt av stora armeer gouls... Man kan ju hoppas att dom utvecklar historien lite mer; typ karaktärsutvecklar tjejjen lite och har med Anderson i lite mer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 Läser mangan och har sett animen. Manga är klart mycket bättr än animen, men animen är på många sett lite mer utförlig. Här fokuseras mer på seras små bekymmer och allt omkring henne, ... vilket inte är bra efter som det är ALUCARD OCH ANDERSON man vill se. Jävla tufft dock när anderson klyver tåg kupen, han och alucard är lika mentala båda två. Ultimate undead ser löljig ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 Grunt: Precis. Hellsing är en otrolig bra manga som alla borde läsa^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 22, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2004 Stämmer! den äger men jag värdesätter annan manga mer. den är bra men långt ifrån den bästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 24, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2004 läste en liten del av mangan men jag tyckte den verkade sådär, sen såg jag Animen och tyckte den var ricktigt bra. Men om mangan är så bra som folk säger får jag ge mig på den också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 läste en liten del av mangan men jag tyckte den verkade sådär, sen såg jag Animen och tyckte den var ricktigt bra. Men om mangan är så bra som folk säger får jag ge mig på den också Animen är so du sa riktigt bra.. Men den blir väl lite tjatig i längden.. Mangan är faktist bättre.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Har inte sett animen...ska försöka hitta den nånstans :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 har bara sett animen. Kanske köps mangan någon gång i framtiden :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 SKa nog inhandla den för den verkar ju bara så grym >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shy Guy Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 hur många volymer är det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Hellsing äger... man kan inte säga annat... en av de tyngsta titlarna i mina ögon.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Har för mig att det är omkring 9 volymer eller lite mer, men jag har ett minne som en guldfisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Done Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Kan någon hjälpa mig här visst är Schrödinger en kille???? Little Rippie-Rippie är bäst!!!! Så jävla cool karaktär B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 hur många volymer är det? Det är 7 volymer ute nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Jag har nyligen sett en del av animen, men jag gillar mangan bättre...det fattas något i animen...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Har bara sett animen och tyckte inte den var någon höjdare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Har själv både Läst Mangan, sett animen och självfallet hållit i.. SPOILER! Alucards Pistoler.. o.0 SPOILER! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg