wrex Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 Äntligen klar med några timmars ritande. Kritik välkomnas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 Syggt ritad:D gilar halstuken lr vad det är, men ögonen är inte i linje med varan även om han kanske har huvet lite på sidan så håller dom ändå inte sama status tror du fattar vad ja menar, anars mkt snygg!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet september 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 aah, ser att dom inte e riktigt på rätt plats :S, meningen var att hon ska ha huvudet lite på sned. Det är en halsduk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 hmm, tycker att halsen är förlång, annars var den najs Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 Ser avritad ut. Är det din alldeles egna karaktär eller har du ritav av en bil i nån manga/internet? Bara lite nyfiken sådär... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet september 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 Ser avritad ut. Är det din alldeles egna karaktär eller har du ritav av en bil i nån manga/internet? Bara lite nyfiken sådär... Shit, busted. :D Det e inte min karaktär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 28, 2005 Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 Shit, busted. :D Det e inte min karaktär. Nä, precis. Så länge du bara ritar av, är det ju ingen riktig skill med. Om du vill att folk ska kritisera dina bilder, lägg då upp sånna som du gjort själv och inte sånna du ritat av. Det imponerar inte på någon och du vinner inget på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 28, 2005 Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 Gud va less jag är på alla som kommer och lägger upp bilder som de försöker "fuska sig till" bra kritik. :P problem: brist på skicklighet? svar: ÖVA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet september 28, 2005 Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 om ni menar rita av som att kalkera eller va det heter så håller jag med, men om ni menar att rita av från skärm/manga till papper så skulle inte jag klara det iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Shit, busted. :D Det e inte min karaktär. :oops: Nä, precis. Så länge du bara ritar av, är det ju ingen riktig skill med. Om du vill att folk ska kritisera dina bilder, lägg då upp sånna som du gjort själv och inte sånna du ritat av. Det imponerar inte på någon och du vinner inget på det. nu ska vi inte vara småsinniga. Att teckna av nått är inte alltid lätt. Jag har lättare med egna karaktärer än med at rita av faktiskt. Därimot är kalkylering inget jag ser som färdighets krävande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Shit, busted. :D Det e inte min karaktär. Nä, precis. Så länge du bara ritar av, är det ju ingen riktig skill med. Om du vill att folk ska kritisera dina bilder, lägg då upp sånna som du gjort själv och inte sånna du ritat av. Det imponerar inte på någon och du vinner inget på det. nu ska vi inte vara småsinniga. Att teckna av nått är inte alltid lätt. Jag har lättare med egna karaktärer än med at rita av faktiskt. Därimot är kalkylering inget jag ser som färdighets krävande Nä visst, men att först hitta på en karaktär och sen en design och sedan en poss/vinkel osv. tar mycket längre tid att göra. kan jämföras med att ha ett band och spela covers eller egen musik, den egna är inte alltid svårare men fan mycket mera äkta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Nä visst, men att först hitta på en karaktär och sen en design och sedan en poss/vinkel osv. tar mycket längre tid att göra. kan jämföras med att ha ett band och spela covers eller egen musik, den egna är inte alltid svårare men fan mycket mera äkta! Precis, men det gör i alla fall inte mig mindre beundrande när jag ser någon som kan rita av ansikten fotorealistiskt eller kan något liknande, det är coolt. Men jag förstår vad alla menar med vad de säger. Sen kan det ju vara bra att rita av ibland, eftersom man när man är klar kan se på originalet och sedan på den egenritade bilden och se skillnaderna, det är iallafall jag för. Sedan så tycker jag att alla ska chilla en aning, jag menar, alla avritad bilder är inte gjorda som seriösa försök att få omvärlden förbannad. så varför beter sig alla så när någon ritar en sån bild. Ta det lungt. Keep painting wrex! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Precis, men det gör i alla fall inte mig mindre beundrande när jag ser någon som kan rita av ansikten fotorealistiskt eller kan något liknande, det är coolt. Men jag förstår vad alla menar med vad de säger. Sen kan det ju vara bra att rita av ibland, eftersom man när man är klar kan se på originalet och sedan på den egenritade bilden och se skillnaderna, det är iallafall jag för. Sedan så tycker jag att alla ska chilla en aning, jag menar, alla avritad bilder är inte gjorda som seriösa försök att få omvärlden förbannad. så varför beter sig alla så när någon ritar en sån bild. Ta det lungt. Keep painting wrex! ;) Visst, att rita av bilder är jättebra träning, man lär sig jättemycket. Men jag tycker inte man ska kalla bilden sin egen, och verkligen inte lägga upp den på någon sida och sedan be om kritik. Vad ska man egentligen kritta på? "Bra träning, ser inte vad du lärde dig, men det funkar säkert!" Och jag menar inte heller att Wrex ska sluta med att rita, men att han/hon/vafan inte ska be om kritik på något som denne inte egentligen har skapat från början. Punkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 ....när jag ser någon som kan rita av ansikten fotorealistiskt eller kan något liknande, det är coolt... Men det är inte samma sak, då målar/ritar du av ett föremål (du är, så att säga, först att rita det) men målar/ritar du av nåt som redan är målat/ritat så kopierar man ju bara. ....och sedan på den egenritade bilden och se skillnaderna, det är iallafall jag för... Mjo för att öva är det ju okej. men lägger man ut det på ett forum, och till på köpet inte säger att den är avmålad/ritad så är det ju vad jag skulle kalla ett försök att ta äran för bilden och därför blir folk förbannade. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet oktober 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Jag får be så hemskt mycket om ursäkt att jag inte skrev med en gång att det var en avritad bild. Men som jag ser det nu har jag fått en hel del kritik, både bra och mindre bra. Och jag har fattat att man inte ska försöka att ta kritik för avritade bilder. Jag får väl återkomma med en egen bild, så folk inte blir så upprörda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Det låter bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg