PokaSorM Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 HEJ! Jag är en Rayman Fans ^^ min favorite Karetär är Teensies (Puttefnaskena) nu hoppas jag inte om jag stavar fel -.- men hur som hälst^^; mina favorite Rayman spel är nog 1 2 3 och M/Arena vilka är eran Favorite? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 det enda rayman som är bra är 1:an, sen förstörde dom spelet genom att göra det "flashigare" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Rayman 1 är hardcore, sen gick det utför Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 Klart det är Hardcore, det kom ju till Jaguar. :D *Ior som vill skaffa en jaguar någon dag för tempest och defender 2000.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet september 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 1:an gillar jag också bäst men det finns inte några Teensies-.- men på Game boy AVD så är Rayman 1 mycket lättare än på PS1 O__o jag gillar när det är utmanig ^^ jag kan Varva spelet på en och en halvdag XDDD Rayman 3 Duger för mig bäst XDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_135 Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Rayman 2 DC versionen mycket bättre än PS2 versionen. Mindre laddningstid och laddningtillfällen. Spelet har en grymt bra kontroll. Det går att göra svåra manövrar utan att det känns som tur utan skicklighet. Om man dör går det inte att skylla på kontrollen eller kamravinklar. Det är bara SM64 som har bättre kontroll i ett 3D plattform spel. Har inte spelat trean. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet september 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 tack för info jag har aldigt undrat vad är skylnaden av PS2 och den andra ^^ 3 känns mindre än 2 men jag har bara kört mest Sista bossen och första barnan XDDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg