sepeMuLLe Skrivet april 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Uppdaterat igen! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 uppdaterat igen.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Du uppdaterar rätt ofta. Inte för att det är nåt negativt iofs, men... Keep it up, ser bra ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Nice! sådär gör jag också med mina ben i min loftsäng : D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 hehe soft ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2006 uppdaterad igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 uppdaterat igen.. :P (fan va jag tjatar) ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Snyggt iallafall! : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 tack :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Uppdaterat igen, det börjar kännas löjlig att skriva detta gång på gång ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 haha gillar almost rabbit jake och wannabe kitten :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Kul att höra ! ^^ kommer med en tredje figur idag "nearly-crazy-sam" (giraff) ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 snygt fint bra gulligt! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Haha, diggar Almost-rabbit Jake! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 oh my, älskar "nearly crazy sam" ser faktiskt gulligt oskyldigt ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 hehe tack! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Gillar din stil skarpt, men du borde tänka på att göra fler frisyrer än långa luggar som går åt sidan tycker jag ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Hehe, vet ^^ men kör nästan bra 3 st karaktärer nu ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juli 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 5, 2006 Låååång tid sen man skrev men nu är det uppdaterat med en ny bild ( kladd) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 Riktigt nice! Gillar hur du färglägger dina bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juli 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 11, 2006 Ah, tack ^^ måste skaffa ny pad dock :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet augusti 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 ännu en uppdatering.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 >_>zomg. Ubersnygg, älskar den. Designen, MUMS =) Nu lät jag fåordig, men vet inte vad jag ska säga mer =P Satt och kollade på den ett bra tag, ögongodis helt enkelt. Mer bilder =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 ooooh mycket vackra bilder :D senaste var skitfin, särskillt designen och hur du fick håret att bli sådär blåsigt, men det finns ju alltid lite grejjer att klaga på ;) Först och främst, spara aldrig sånnadär bilder i .gif format eftersom det förstör såpass mycket :( Sen ser det ut som hon har lite korta armar, (och lite smala men det är ju mer en smaksak i och för sig) och en lite för lång hals (i think) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet augusti 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 först: tack!! ^^ sen: Arla, mycket korrekt, lång hals (som jag försökte täcka med krage^^) och sen armarna blev som de blev ^^ hehe :D men tack för synpunkter :) har den sparad i diverse format men imageshack kräver att de inte är för stora.. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg