Izzy Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Ansiktet är jättefint och jag tycker inte att det borde ändras på någonting där! Benen däremot ser krokiga och knotiga ut. Jag kan tyvärr inte riktigt sätta fingret på exakt vad det är.. Knäna borde nog inte vara fullt så vinklade innåt tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 ah, kanske är det som gör att den ser skummt ut! ^^ jag tyckte nått var fel med den :D tack. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 ännu en uppdatering :) funderar på fetare brallor till den senaste, blir nog så, snyggare ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Skrevet ser lite skummigt ut, annars är allt sketasnyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Den senaste bilden var bra gjord, intressant klädesdesign med. Men som izzy sade, skrevet ser inte 100-procentigt ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 okej, ska ta och göra en ny design av midjan och nedåt ^^ får se när det kommer upp. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 girls don't have those.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 skrev jo. ^^ men penis nej :D (men det beror klart på definitionen av skrev.. ;) skulle säga att det är det som är mellan benen ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Hmm, är lite skeptisk mot det 'öppna området' uppe vid halsen. Snowboard + möjligt ställe att få in snö på? Nja. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 hehe sant, men tanken var att när/om jag gör bakgrund ska jacka ligga i snön vid marken :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2006 En desperat uppdatering denna gången, hoppas på många svar och tips :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 16, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2006 Jag kan bara komma in och säga, jag behöver också hjälp med samma sak T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2006 här kommer en till bild: http://img35.imageshack.us/img35/5674/cowboy1oe.png kladd i blocket på skolan ;D orkar inte göra nått åt hatten ^^ den blev helt enkelt ful :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 16, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2006 om du vill hitta på olika poser o så är det bara att antingen hitta en såndär klädtidning o titta på modellerna lite, dom sitter/står alltid i olika poser, brukade ofta själv leta inspiration därifrån, bra med verkliga referenser ibland än tecknade.. eller så kan du googla efter nåt tvspel o kolla poser därifrån. o tycker de va bra gjort me posen bakifrån även om man ser lite små anatomiska fel, tycker det är svårast att rita från det hållet o skulle nog inte gö mycke bättre själv ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2006 tack :) det är en skit bra idé ^^ tackar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 uppdaterat ^.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Hon var lite väl spinkig men inga allvarliga fel på proportioner. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2006 japp det låter helt sär., och det ser ganska sär ut, men här kommer det en HÄST UPPDATERING!!! ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2006 Det ser väldigt konstigt ut när båda av de bortre benen är på insidan av de främre benen. Men förutom det så ser det väldigt hästigt ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2006 OJ! vilken dunder miss! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Uppdaterat igen.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2006 Uppdaterat! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2006 Kanske borde draken ha lite smycken lr nått kanske lite mer detaljer :) Aja annars mega snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2006 Mjo, det är en bra idé! ^^ pracka på med lite grejs :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 jag tycker att överkäken på den ser lite liten ut, men annars e den grym :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg