Davidlolbarn Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Oh! va ja gillar dina brudar!!!! :D hadde varit änno bättre fall ögonen va med kanske =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 hehe, tack, mjo det är på gång, men jag har så mkt med skolan just nu så det får bli lite senare. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Uppdaterat igen, kolla 1:a sidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Är det bläck eller bara hårt ritat, kan inte avgöra. Sen så ser det lite kladdigt ut på sina ställen, men det är allt. Kanske att svärdet är lite stort för skidan som hon håller. Kanske bara är jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Är det bläck eller bara hårt ritat, kan inte avgöra.Sen så ser det lite kladdigt ut på sina ställen, men det är allt. Kanske att svärdet är lite stort för skidan som hon håller. Kanske bara är jag. Mjo som sagt är det en kladd (hårt ritat med 0.7 blyerts). en mall för någonting som jag senare kommer att göra ^^ men tack för kommentarerna och ska tänka på svärd grejen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Tjabba, ni som tycker att börsten sitter för långt isär på sista bilden har tydligen ALDRIG sett häng pattar.... btw. tycker att din still roxxar,somsagt din anatomi ä nice ;D GL me tecknadet //skillad warrior på WoW ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 uppdaterat! :D 30/11 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Dina bilder är snygga, men.... RITA ANSIKTEN! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 hehe, denna gång var det med meninge, för personen i mitten är en blandning av 2 personer i bandet, basisten och gitaristen, de är ganska lika, och det är därför som bas/gitarren inte har några strängar. för att då kan det lika gärna vara en bas som en gitarr (förutom på huvudet av den) ^^ men men ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2005 Ännu en uppdatering som är halv klar, MEN! Denna ska jag göra klar! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 22, 2005 Anmäl Share Skrivet december 22, 2005 Snygg tjej ^^, känner julstämmning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Varför har du slutat att rita ansikten för... :( Ansikten är svåra, men nödvändiga för att bilden ska bli hel! Hur som helst, senaste bilden! Hon har för smala axlar, de är knappt bredare än huvudet och normalt sett tror jag att man räknar med ungefär ett halvt huvud till på var sida. Gjorde jag mig förstådd? ;) Håret är jättefint, och bra design på kläderna också även om de ytterst bristfälligt täcker kroppen XD Vänstra armen är bra, snyggt gjort! Hennes högra däremot ser ut att vara kapad vid axeln och sedan fastsydd i sidan ;) Tror att man borde se mera av armen för att få en lite mer naturlig vinkel på den. Tummarna upp för sepeMuLLe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Fin ängel. Det kan inte vara så att hon spänner ut bysten och bak axlarna? då kan man "gömma" överarmen bakom kroppen sådär ;) Vingarna ser inte riktigt ut att vara gjort av något som vingar kan vara gjort av, fjädrar t.ex. Och lite ansikten vore fint med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Om det ät någt ja vill kommentera så är det att deet ska vara mer detaljer på hammaren ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 tack för kommentarerna, ska ta och göra lite efter redigering och se om jag kan fixa till nått ^^ tanken med axlarna var att on trycker bak dem när hon spänner fram "bysten" ^^ men det blev kanske aningen onaturligt :D hehe, sen så vet jag inte riktigt vad ängla vingar kan tänkas vara gjort av. ^^ som sagt har mycket mycket kvar på färgläggningen så den kasnke blir att se bättre ut sen. :) vi får se helt enkelt. kan hända jag gör om blinden på nytt, det hjälper att göra så ibland :) tack tack och god jul! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 30, 2005 Uppdaterat med en tavel-skiss och en liten ful grej ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 30, 2005 Anmäl Share Skrivet december 30, 2005 Jag förstår inte vad som var felet med senaste bilden? Ô_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 30, 2005 felet ? ^^ finns säkert många fel, det fula är att jag tycker det blir att se ut som en ängel i mitten på den 2:a bilden. (syns skit bra om man sänker gamman, ljuset på bilden). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet december 30, 2005 Anmäl Share Skrivet december 30, 2005 Tycker det ser lite fräckt ut med ängeln där i mitteln :) Iallafall ängeln där det skulle vara en ängel är riktigt snygg! gillar designen på vingarna, men tjejen behöver ett ansikte! ansiktet och uttrycket gör minst 50% av karaktären (tycker jag). Bra jobb! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet december 30, 2005 Anmäl Share Skrivet december 30, 2005 Den senast tycker jag var intressant värre. Tycker att den ser ut som när man förvränger en bild av ett rum, som när det svajar för en person som är full eller på något annat sätt påverkad i tecknade serier. Det är iallafall en cool effekt. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 tack för kommentarer :) Ängeln: håller på med ansikte och en ny design. Tåget: mjo, när jag målar så är det oftast inga direkta avbildningar utan surrealism eller någon form av halv absurdism. ^^ om man nu kan kalla det för nått sånt, gillar iaf att förvränga saker :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Uppdaterat med lite roligheter ^^mera från samma kväll kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 fräck ^^ det enda jag ser med mutanten är att hans vänstra arm, alltså höger för oss tittare, ser lite skum ut med tanke på att den högra armens underarm är mycket längre än den vänstra, det gör att det ser lit skumt ut. Men det kanske ska vara så för att det är ju en av hans abnormala kroppsdelar! keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 hehe, jag la märke till det nu också. det var inte avsiktligt ^^ men man kanske kan skylla på att han är mutant. ;D haha, nä ! det ska fixas nån gång ;) tack för att du sa det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 jahaja, uppdaterat.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg