kakan Skrivet april 28, 2006 Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 High & Mighty Color - Gouon Progressive High & Mighty Color´s 2:a & senaste album som är olagligt bra. Ni som inte lyssnar på gruppen, börja genast göra det. Maki & Co FTW!! High & Mighty Color är ett av dem bästa jrockbanden jag lyssnar på! Just nu: Himitsu Kichi 10/10 Första ed:n till Eureka Seven, sitter och lyssnar på mitt E7 OST :D Underbar låt det här <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 28, 2006 Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 Tokitou Ami - Sentimental Generation switchade precis över till Suara - Musou Uta Ah älska school rumble 2 OP och utawarerumono OP ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 30, 2006 Anmäl Share Skrivet april 30, 2006 Ah älska school rumble 2 OP och utawarerumono OP ^^ Håller fullständigt med dig Flaskis, brukar också sitta och växla mellan dom. Lyssnar även på Higurashi no naku koro ni OP med jämna mellanrum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Alucar _89 Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 Disturbed - Sons Of Plunder :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 Ah älska school rumble 2 OP och utawarerumono OP ^^ Håller fullständigt med dig Flaskis, brukar också sitta och växla mellan dom. Lyssnar även på Higurashi no naku koro ni OP med jämna mellanrum. yupp :) Fast jag blandar även in lite Bouken deshou deshou? och Kirameku (Joshikosei Girls high OP) med dem :) Yoriko - Daia no Hana Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 Self-discipline (GBA ver.) av Minako Adachi och Shigeki Hayashi från Riviera - The promised land. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingan Skrivet maj 2, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2006 Fantomas- The Godfather... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 2, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2006 Loituma - Leva´s Polkka XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingan Skrivet maj 2, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2006 Jag behöver egentligen inte skriva. Last.fm signatur is teh shit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 The Poodles - Night of passion Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Jag behöver egentligen inte skriva. Last.fm signatur is teh shit! Uhm får du ha den egentligen? ;S Varenda gång jag haft bilder i min signatur, även om den varit minimal, så har Docster tagit bort den och till med gett mig en bann-varning =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet maj 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 Iron Maiden - Number of the Beast Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 dj jarke - radioseven mixbattle 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 Metallica - Master of Puppets, symfoni-versionen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 Slagsmålsklubben Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 Wishbone Ash - Slime Time Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Rammstein - Mein Teil 8/10 Mycket bra Rammstein låt helt enkelt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Clarence Carter - Strokin', underbar text :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Velvet Revolver - Set me free 10/10 Underbar låt <3 *får hulken-vibbar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Strong Bad - Strong Badia National Anthem Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Alucar _89 Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Korn - Got The Life Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Här har ni den nakna sanningen: http://www.last.fm/user/docster/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 http://knd.org.uk/files/loituma__.swf Hur skulle jag kunna lyssna på nått annat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 ooh ny adress till loituma, bra om den andra går offline :P Lyssnar till Scramble ni gakki ep 06... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 ooh ny adress till loituma, bra om den andra går offline :P Lyssnar till Scramble ni gakki ep 06... Scramble ni gakki? o.O Är det någon mix mellan första och andra säsongens OP? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg