Norrlänningen Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 Elfenlied OST - Be your girl (OBS. kan ej ätas) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 Toilet story 3 av Ghidorah. Riktigt fin .xm det där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arkeys Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 Billie The Vision & The Dancer - I'm Pablo. En RIKTIGT mysig låt! Finns att lyssna på gratis, och lagligt, på deras hemsida. Bandet kommer till Emmabodafestivalen! Så ni som drar dit kommer möta mig där! ;D Hemsidan. Direkt-länk till låten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAL9000 Skrivet mars 2, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2006 Just nu: Apoptygma Berzerk - Shine on Jag kan inget annat än att säga att den är bäst :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet mars 2, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2006 The Ark - Clamour For Glamour Jag skäms över att gilla denna låt. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet mars 2, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2006 np: Jimi Hendrix - The Wind Cries Mary. The Ark - Clamour For Glamour Jag skäms över att gilla denna låt. :( Haha, The Ark är ju ett extremt bra band. Och de har ju sångaren nr 1, Ola Salo! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dapus Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Moi Dix Mois - Nocturnal Opera - Shadows Temple-x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 5, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 NIRGILIS - Sakura 5/10 - Eureka Seven OP4, som jag har väntat :3 Tyvär en besvikelse, en bra låt men inte bättre än seriens tidigare OP:s. -------------- Coolon - Canvas 6/10 - ED nr 4 från Eureka Seven, även här en bra låt men inget att jämföra med dem tidigare :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 11, 2006 H.I.M - Killing Loneliness H.I.M är lätt ett av mina favoritband! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet mars 11, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2006 H.I.M ska jag se i sommar på Hultsfredsfestivalen! np: The Lovekevins - Blame the English. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Basshunter - Boten Anna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Adam Beyer & Jesper Dahlbäck - As If Dubs A-sidan är en helt makalös shuffledänga, sitter som ett smäck i bakhuvudet. Sverige är fortfarande med i dansmusiktoppen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Joe Esposito - You're the best around! ...nothings gonna ever keep you doooown... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaya Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Beseech - Drama (8/10 B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 np: Lars Winnerbäck - Eldvakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 Asian Kung-Fu Generation - Butterfly En av låtarna från deras senaste album, " Fanclub". Albumet är knappast deras bästa, men dess cover-art är lika klockrent som vanligt. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 np: Quit Your Dayjob - Pissing On A Panda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 Shawn Mullins - All In My Head Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 DJs Phobz & Bounce - back 2 back 73:07 / 150:18 minuter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 The Sounds - Dying to say this to you (album) Ah, ett fantastiskt album från Helsingborgs punkrockare no 1. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 Freedom Call - Warriors Inte min typ av band egentligen, men den här låten är skön! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Ellegarden - My favourite song Har precis börjat lyssna på Ellegarden när jag letade efter nya jrockband och läst lite om dem på ett forum och redan efter denna första låt på deras första album så verkar dem mycket lovande! Gillar sångaren Takeshis röst skarpt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Ellegarden - My favourite song Ellegarden is the shit :D Älskar dom! H.I.M - Funeral of Hearts Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Haha villket sammanträffande, jag letar just nu efter Ellegarden-låtar efter att ha hört deras låt Super Sonic på animenfo's Webradio :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 High & Mighty Color - Gouon Progressive High & Mighty Color´s 2:a & senaste album som är olagligt bra. Ni som inte lyssnar på gruppen, börja genast göra det. Maki & Co FTW!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg