Farore Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Jag undrar hur alla lär sig att andvända Photoshop el. liknande program. Har Photoshop Elements och försöker, och har försökt i ett bra tag att lära mig få till bilderna, men inte alls så snyggt som alla här!! :| Så berätta gärna lite om hur ni lärt er och så! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 träna träna träna träna träna träna... jesus du budskap eller vad som nu passar fint för dig ^^ Googla efter lite tutorials för nybörjare för att få en bra grund till att använda PS till :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 man bara photoshopar, det lixom bara kommer naturligt, inte så svårt att lista ut hur man kan göra, exprimentera och grejor! läs lite tutorials! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 På http://www.pixel2life.com har du en sisådär 7000 tutorials om photoshop, kolla bara till vänster och välj program som du vill ha tutorials på. Vet inte om det hjälper då du har Elements, men det kan ju inte skada. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet september 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Tackar!! Nu ska jag öva mera! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg