Skatan Milla Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Blir väll L i Death Note tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Två knasbollar: Yotsuba&!:s Yotsuba! Kiyohiko Azumas nyckfulla "gröntott" är ju bara för härlig! Hennes oförutsägbara upptåg, överlägsna levnadsglädje och underbara reaktioner gör henne oemotståndlig - man blir helt enkelt glad så fort hon är i bild. Gunnm:s Desty Nova! Den ultimata galna vetenskapsmannen, med en kontroll över liv (andras så väl som sitt eget) och materia som om det vore fluglort. När han pratar om nanomaskiner, proteinstrukturer och och att återskapa döda hjärnor komplett med minnen kan jag inte annat än skratta i tekniknördig fascination. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Sayoko Bizen från Slut Girl är riktigt skön tbh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Kenshiro, Rinko, vattenormen i Saint Seiya och Ami Mizuno. Och Tachibana Hajime. Såklart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arimande Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Gaara i naruto tror jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Misamisa - Death note <3 så jävla söet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Hiruma Youichi, Koh Kitamura och självklart The Tatsuya Får inte glömma Harima Kenji, såklart ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponta90 Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 mutsumi otohime e bara för söt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuu Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Just nu är det Edward Elric från Fullmetal Alchemist! Iår är det 2 år sedan jag såg animen och den är fortfarande min absoluta favorit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zirius Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Lätt Major Motoko Kusanagi från Ghost in the Shell. Varför? Hon är grymt cool, klarar alla situationer, men samtidigt tvivlar hon på sin egen existens och handlingar. Hon är en mangakaraktär med många sidor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanaji Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Måste nog säga Nausicaä. Vilken kvinna. Jag blev också imponerad av henne. Helt i klass med Jesus, Mohammed och de andra! Annars blev jag imponerad av kejsaren av Dorok (så var det väl?) i samma serie. Hans historia var riktig deprimerande asså... Men min absoluta favorit, all-time, är Shinji Ikari från Neon Genesis Evangelion. Jag kan faktiskt känna igen mig själv i honom på ett oroande sätt.. Mer och mer, dessutom. Och han är så otroligt äkta! Hideaki Anno måste ha baserat honom på sig själv. Skulle väl kunna säga mer men vill inte ge ut mig själv för mycket.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumii-Chan Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 Konata :) Är lik henne tycker mina kompisar Ayu :) Uguu~ Haruhi är också en favorit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitsuchi Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Hehehe, nästan garanterat Keitaro Urashima (kul att vara omringad av en massa gals hela tiden ^^) Antagligen honom, eller vem som helst ifrån Nana-serien. Nana är underbar <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saints_lord Skrivet december 14, 2007 Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 Min favorit är nog Naruto... gör till och med en serie där huvud personen liknar honom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Akane från Ranma ½ helt jäkla klockren karaktär alltså, Rumiko vet verkligen hur avundsjuka tonårstjejer (fast dom inte vill visa det) ska bete sig (egen erfarenhet måntro XD ). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shetril Skrivet mars 14, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2008 Toshiro Hitsugaya (även kallad kapten Hitsugaya) från bleach är min absoluta favorit, särskillt för att han är så kort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniac Skrivet maj 16, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2008 Antagligen Dokuro (Bokusatsu Tenshin)... gillar hennes, ehm, problemlösning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hästis Skrivet augusti 19, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2008 Min favorit måste vara InuYasha och dem tjejerna som lever ett taskigt liv som Motoko från Love Hina eller Sango från InuYasha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishina Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 Nuriko från Fushigi yuugi. Jag tycker han är så jävla rolig!! Det är så kul!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snowchild Skrivet november 17, 2008 Anmäl Share Skrivet november 17, 2008 Jag har nog flera berode på vlken serie jag gillar bäst för tillfället. Men mina absoluta favoriter är nog Deidara och Sasori från Naruto. Mion och possesed Rena från Higurashi no naku koro ni (en skräck anime). Zorro från one piece. Även om det är ett TVspel och inte en manga så tillhör Pyramid head och Walter Sullivan från Silent hill till min 5 topp lista. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parakiss Skrivet november 17, 2008 Anmäl Share Skrivet november 17, 2008 Nuriko från Fushigi yuugi.Jag tycker han är så jävla rolig!! Det är så kul!! haha jag visste faktiskt inte vem jag skulle svara men så såg jag ditt inlägg och det är fan sannt:) kan nog inte komma på någon roligare... haha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hair Skrivet juni 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2009 Haha, Sailor Moon? (A) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2009 En mängd olika... fast om vi snackar enbart manga så får det nog bli Midori från Midori no Hibi. Härligare energiknippe får man leta efter. Då syftar jag bara på när Midori är liten och fast på handen, när hon är normal är hon värdelös! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 24, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2009 Min är Gintoki, vet inte varför men han är bäst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maousama Skrivet augusti 1, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2009 Svårt att säga det beror på för min del men jag har alltid gillat sesshomaru. Det är något med hans personlighet som gör att jag gillar honom (( fråga mig inte vad har ännu inte listat ut vad)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg