Skatan Milla Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Äh, Onizuka är väl bra, han hittar alltid på nya sätt att vara snuskig och korkad på, även fast det i längden blir väldigt repetivt och man tröttnar på han rätt snabbt. Favoriterna är dock Mugen samt Spike från Samurai Champloo respektive Cowboy Bebop, grym fightingteknik, arroganta och smarta när det gäller. Cowboyen från Cowboy Bebop är också riktigt skön. Jo nu när du nämnde Mugen så kan jag också säga att han helt klart är en favorit. Guu från Jungle wa itsumo Hale nochi Guu är också en kandidat till favoriten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Keitairo Urashima Happosai Manta oyamada Pen-pen Det var bara några av de jag gillar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Gin från Silver Fang - Bara helt underbar ;D Tsukasa från .hack//SIGN - Han är som mig, typ. Zoro från One Piece - Så... snäll. Och så sexig... XD!! Shugo från .hack//legend of twilight - Bara.. Cool.. Hougen från Ginga Densetsu Weed - Cool, evil, och har en jättehäftig röst. Några som jag gillar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pochi Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Vilken Mangafigur gillar du mest och varför:?: Jag gillar nog Naruto mest, för att han är en otrolig kille som alltid är glad, även fast han har det svårt. Hans problem behöver inte gå ut över andra. Jag avgudar honom stort (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Min favorit mangafigur: Inu-Yasha (för tillfället iaf X'3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Happosai och Gumman(cologne) från ranma är någ mina favoriter,läser dock inte så mycket manga,kollar mest på anime^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Måste nog vara Takezô a.k.a Miyamoto Musashi från Vagabond. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 det vet ja int, tror det e Kurosaki, Itchigo från bleach Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trixer Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 alltså allvarligt e det ingen som gillar fulot Roch lee här:?: aja han e la min "favorit" ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 alltså allvarligt e det ingen som gillar fulot Roch lee här:?: aja han e la min "favorit" ;) joo han e ju grym, (drunken fist:P,) men jag valde hellre Kurosaki :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mirre Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 Hmmm... Förrutom Inu-Yasha och Naruto, så tycker jag nog bäst om Kaworu från NGE, han är så cool, filosofisk och snäll... :D Jag har kommit på att jag inte kan komma på någon riktigt cool manga-tjej, jag vet inte varför... Skulle kunna vara Rei i NGE, men hon visar ju inte riktigt någon personlighet... Men hon är ganska cool ändå. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 Rock Lee? naruto? gillar? nej aldrig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaya Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Edward i FMA...eller...hmm... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bishop_X Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Här ett gäng av mina favoriter FMA: Edward och Lil brosan Eric, En av d bästa Animen. Bleach: Kurosaki Ichigo Med sin jävligt coola Zanbakto Robotech:En av mina stora favoriter sen jag var en grabb. Rick Hunter och den grymmaste mecha nånsin självaste Veritech fightern. Berserk: Öhm Berserk.....taskigt slut Naruto: Kage Bunshin no Jutsu. Och en annan stor favorit är Samurai Champloo Mugen och jin. otroligt gryma fighting teknik och sådan snygg blandning med hiphop musikena som är i tempo med karaktärerna, musiken av fat jon. Grymt gjort av skaparna bakom Cowboy bebop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MacCoy Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 "osaka" från azumanga daioh det var mycket hon höll på med som jag kände igen mig i =) Alita från battle angel alita....pms har fått en ny mening... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bishop_X Skrivet december 8, 2005 Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 "osaka" från azumanga daioh det var mycket hon höll på med som jag kände igen mig i =) Alita från battle angel alita....pms har fått en ny mening... LOL..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kusari Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 vegeta för han är bäst =^^= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raoul Duke Skrivet december 29, 2005 Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 Det finns så många så det är jättesvårt att välja ;P Bleach: Ichigo, Urahara och Renji FMA: Edward och Greed NGE: Kaworu Blade of the immortal: Manji och Magatsu Taito finns ju hur många fler som helst men dessa är mina favoriter för tillfället ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet december 29, 2005 Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 Min favoritfigur är Genma från Ranma ½. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Rock Lee, Jiraiya och Kakashi från Naruto... Conan Edogawa/Sinichi Kudo från Mästerdektektiven Conan... sist men inte minst... Kyoshiro Mibu/Kyo från Samurai Deeper Kyo! (notera att ordningen ovan inte visar någon som helst värderingar, altså den som står först är inte min nr1 favorit manga karaktär.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LrS Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Vegeta från dragonball! Orochimaru från naruto! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Takamaru Mamoru från Hajime no Ippo, Kid från Yakitate Japan, Usopp och Franky från One Piece. De ligger på topp, tycker mycekt om andra karaktärerna i serierna också, men dessa är något alldelles extra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nia Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Helt klart L från mangan Death Note och Ritsuka från Loveless Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VillBoIJapan Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Den skönaste personen är lätt onizuka ;D älskar det avsnittet när han skjutsar en tjej på sin motorcykel och tänker hoppa över en bro ;D men den coolaste personen är lätt itachi eller kakashi ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Hitsugaya Toushiro från Bleach, är inte säker på varför, men har blivit helt galen i den karaktären ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg