Silver_bullet Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Vilken Mangafigur gillar du mest och varför:?: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Hehehe, nästan garanterat Keitaro Urashima (kul att vara omringad av en massa gals hela tiden ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Kenji, den gitarrspelande messian från 20th Century Boys. För att han är... jag vet inte, faktiskt. Men han är en av de viktigare personerna i 20th Century Boys, en serie som står och faller med sina karaktärer, så bra måste han vara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Måste nog vara Ryo Saeba tror jag, mokkori mokkori! Tja inte enbart därför, han är så skön på så många vis och får mig att le av ett gäng olika anledningar, inte bara för att han är rolig. *Ior som skulle vilja lära sig mokkoridô av stormästaren själv.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silver_bullet Skrivet september 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Vilken figur i Dragon ball är eran favorit? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 det var en svår fråga,men jag tror det är Lolonoa Zoro i op. när det gäller favorit i manga i allafall! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 Alla snuskhumrar, tex Kame-Sennin (Sköldpaddornas herre) från Dragon Ball och den lilla gubben i Ranma½ (har glömt namn). De förgyller verkligen serierna men den riktiga favoriten måste väl vara Vegeta från Dragon Ball. Har inte läst så värst mycket manga än så länge. hej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 Sai från Hikaru No-Go Ett geni när det gäller att spela Go Och lätt det roligaste 'spöket' i en Manga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Gatts från Berserk. Manligaste karaktären någonsin >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Mellow: Snuskhumrar? Du borde kolla in City Hunter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 "L" från Death Note det är nog få som kan verka mer slappa men ändå sjukt smarta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Gatts från Berserk. Manligaste karaktären någonsin >:D Samma här. Men han heter Gattsu (ガッツ)。Men i de amerikanska versionerna utav mangan heter han Guts. Jag tror han gör det för författaren vill att hans namn skall uttalas så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Måste nog säga Nausicaä. Vilken kvinna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Chii i Chobits. Härlig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Freya från Chobits är min favourit :) För att hon är så mystisk och "dark" eller vad man ska kalla det för. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gutts Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Gatts e ju lugnt bäst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Guts, är lätt med på top listan... men det finns några andra också som är väldigt bra osså :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 måste väl säga kakashi, fast annars är som sagt små gubbar riktigt heta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 "L" från Death Note det är nog få som kan verka mer slappa men ändå sjukt smarta. WÖRD. Här har vi en av mina ultimata favoriter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 Ekichi Onizuka. Namnet som säger allt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 Ekichi Onizuka.Namnet som säger allt. Jo, idioti, tråkighet, för alldagligt, irriterande, värdelös. Kunde inte hålla mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 Ekichi Onizuka.Namnet som säger allt. Jo, idioti, tråkighet, för alldagligt, irriterande, värdelös. Kunde inte hålla mig. värdelös? Ja visst, Han är GTO after all, alldaglig? Klart han är, vi snackar inte action/sci-fi/fantasy hära. idioti Jo, med hästlängdet. Allt detta är vad som gör han så bra, han är inte nån stilig, smart super karaktär.Han är ett svin som vet vad han vill :P Onizuka 4tw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 Onizuka värdelös?! >:) Onizuka är Gud. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Ekichi Onizuka.Namnet som säger allt. Jo, idioti, tråkighet, för alldagligt, irriterande, värdelös. Kunde inte hålla mig. värdelös? Ja visst, Han är GTO after all, alldaglig? Klart han är, vi snackar inte action/sci-fi/fantasy hära. idioti Jo, med hästlängdet. Allt detta är vad som gör han så bra, han är inte nån stilig, smart super karaktär.Han är ett svin som vet vad han vill :P Onizuka 4tw Som mig. Jag är en hemsk person som vet vad jag vill, och gör vad jag vill. Men han suger. Serien är ointressant och dålig. Och hans personlighet är bara pervers och irriterande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Äh, Onizuka är väl bra, han hittar alltid på nya sätt att vara snuskig och korkad på, även fast det i längden blir väldigt repetivt och man tröttnar på han rätt snabbt. Favoriterna är dock Mugen samt Spike från Samurai Champloo respektive Cowboy Bebop, grym fightingteknik, arroganta och smarta när det gäller. Cowboyen från Cowboy Bebop är också riktigt skön. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg