sepeMuLLe Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Hej, jag håller på o funderar om jag ska uppgradera mig från min wacom graphire 3 till en intous 2 (a4) .. Stavas så? ivf, jag funderar på vad man bör tänka på och om det över huvutaget är värtdet, har fått en deal på ett begagnat för 2500:- va säger ni som vet och kan? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 jag har en Intuos men aldrig prövat en graphire, på pappret är ju Intuos den bästa modellen! och en Intuos är riktigt jävla bra i min mening, och om du har en deal på 2500:- är det skitbra, förutsatt att den är i relativt nyskick och att det är en usb kabel på den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 har fått en deal på ett begagnat för 2500:- Var hittade du den? Från blocket.se? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Zaffe > Okej, mjo min graphire funkar att färglägga med men inte mkt mera :S aja, ska se om jag kan skrapa ihop till en intous :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Jag har aldrig testat någon typ av ritplatta, men vad är det som skulle göra intous till något som gör bättre lineart än grapphire? (antar att det är vad du är ute efter när du säger att färgläggningen går bra) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Izzy Intuos har högre tryckkänslighet (dubbelt) och jag tror jag läste högre uppdateringshastighet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Izzy Intuos har högre tryckkänslighet (dubbelt) och jag tror jag läste högreuppdateringshastighet! Mjo, för att vara exakt så har graphire: +-0,5 presicion och 2032 lpi (vilket också har med rörelserna att göra? ^^) och Untous har +-0.25 presicion och 5080 lpi. så det är en enorm skillnade (va nu alla siffror betyder) men det jag vill veta om det är jag som övar för lite med min graphire eller om det är plattan som är för "nybörjaraktig". ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Är du villig att (om du köper den nya vill säga) ev. sälja din gamla till mig? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Är du villig att (om du köper den nya vill säga) ev. sälja din gamla till mig? ;) Mjo det skulle jag kunna tänka mig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 det du borde göra med det är att A, bryta den på mitten B, Spränga den C, Elda den D, slänga den från kaknestornet .... .... .... Ö, sälja den till Izzy Death to inferior stuff >) ....ja, jag är uttråkad, OCH? slår vad om att wacom lätt skulle kunna tillverka en platta i Intuos kvaliteet för samma produktionspris som en graphire! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 Hehe, låter som att jag itne bör köpa den då? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 nä jag skojade bara izzy >) jag vet inte hur bra en graphire är, men det är mkt bättre änn mus lr vanliga tablets! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg