zapphodd Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 vad tycker ni om manga mania och dens serier om jag inte har missuppfattat det hela ska den byta serier snart ..!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Prenumerade förut, men det blev aldrig av att jag fortsatte när den tog slut, så nu kör jag på lösnummer istället. Köper den dock mest för att få mitt G.T.O behov stillat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Köper den dock mest för att få mitt G.T.O behov stillat. Samma här. Fast jag tycker det är trevligt att läsa de andra serierna också. Speciellt då jag inte sett/läst dem förut. Men jag undrar om GTO någonsin kommer släppas som pocket. Den har gått i Manga Mania sedan starten men inte ens första pocketen är släppts, medans Love Hina, Chobits har kommit en bit och även snart "POWER!!". Bah. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Om du kan nöja dig med att läsa GTO på något annat språk (t.ex. engelska) så finns den ju redan som pocket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Jo, men de är ju en del dyrare på engelska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Jo, jag har också undrat när det var tänkt att GTO skulle komma som pocket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Jag brukar hoppa över GTO.. Den känns väldigt flamsig, gillar heller inte tecknarstilen och avskyr huvudpersonen. Nej, det är ingen manga för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Enligt en person på Animanga som hade E-postat duon Fullstop Bonnier så hade de INGA planer på att ge ut serien i pocket. Lite synd, men samtidigt är det skönt att Love Hina är ute ur tidningen (Det skulle den ha varit redan när den började ges ut som pocket). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Inga planer ALLS? Herre min skapare, då hoppas jag verkligen att de aldrig tar ut serien från Manga Mania. Annars lär vi inte få se slutet på den i svensk översättning. Typ som det kommer bli med Blade of the Immortal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hojo Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Jag tycker inte om att dom byter serier, åtminstonde inte efter så lång tid. Visst tar det ett tag innan serierna blir fullständiga, men det har jag inget emot. Dessutom gillar jag hellre formatet med en tidning som innehåller blandade serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Jag undrar en sak. Ska de avbryta serierna mitt i? Vilken idiot avbryter en serie innan den är klar? Det funkade med Blade of the Immortal pga att den knappt hann börja. Men nu när vi kanske har kommit halvvägs in i serierna så funkar det ju inte. Eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Jag undrar en sak. Ska de avbryta serierna mitt i? Vilken idiot avbryter en serie innan den är klar? Det funkade med Blade of the Immortal pga att den knappt hann börja. Men nu när vi kanske har kommit halvvägs in i serierna så funkar det ju inte. Eller? Fast de serier som ryker ur tidningen släpps ju som pocket istället. (bortsett från Blade of the Immortal, Skrotbilsdagboken, Puppet Revolution och Tårarnas luncheondagbok) Då kan ju de som vill se hur serien slutar köpa pocketarna och får dem dessutom i ett snabbare tempo. Tror jag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Känns som om Manga Mania numera finns i reklmsyfte, att köpa pockets. Tycker jag är trist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Ja, syftet är ju helt annat till skillnad från i Japan där man köper magasinen för att kunna följa serierna. När serierna väl har kommit till Sverige så har serien oftast nått 3/4 eller redan avslutats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Å andra sidan så gäller ju det allt i denna tid när alla tankar hem allting så fort det kommit ut. Det är ju ingen idé att ge ut något längre, känns det som. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 älskar manga mania ^^ Love Hina äger hehe :P och det är synd att folk ska ladda ner saker ;x fast jag gör det ju själv lite då och då XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mudhoney Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Jag premunerar på Manga Mania, visserligen har jag alla pockets som kommit ut i sverige av love hina och chobits, men jag tycker att det är jätterolig läsning, all fakta och så. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Slutade nyligen att följa Manga Mania (har gjort det sedan start innan). De serier som jag faktiskt följer i den kan jag låna av folk och läsa i pocketform istället. Orkar inte lägga ut pengar på det :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Prenumererar på Manga Mania. Älskar den. =) Love Hina är väl inte sådär jättebra längre tycker jag, men ändå roligt att läsa.. Också är det alltid kul med artiklar osv. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 jag tycker love hina är dålig och att en liknande serie nagima är ju lika dålig den. Jag menar den är värre än love hina. en 9-årig lärare i en klass på 31 tjejer. Kom igen 31?? 9-åring?? Man måste vara bra pervers för att komma på nåt sånt. Men jag tycker det är synd att dem ska ta bort min favorit power. Jag hoppas verkligen den nya serien air gear är bra. Den verkar bra iallafall. men gto får dem inte ta bort, jag tycker den är kul att läsa men det är inget jag lägger pengar på,det får räkna med att jag köper animen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 en 9-årig lärare i en klass på 31 tjejer. Kom igen 31?? 9-åring??Man måste vara bra pervers för att komma på nåt sånt. ??? Är det perverst om det är 31 flickor och en 9-årig lärare i samma klassrum? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 ingen anning, inte enligt mej iallafall. har alla nummer av Manga Manina utom 1:an som jag missade, men jag köper dom som lösnummer har alldrig gillat power, ska bli kul att se en ny serie,dock synd dom tog bort love hina, har inte läst mangan^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 alltså, inte själva grejen men sättet dem beter sig på. likadant som i love hina fast killen är mycket yngre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Jag älskar manga mania, men det tar ju knappt någon tid alls att läsa ut manga mania. Högst 1 timmar å 30 min... Desutom börjar dom nu med Negima å det tycker jag är lite tråkigt... Kan dom inte välja en serie men annan stil? Jag menar, jag tycker Negima i princip endast är en dålig kopia på Love Hina ( med ännu mer perverst inslag, vilket kanske vissa tycker är lite trevligt heh? ). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 förr var det en bra tidning men nu avbryter dem bara serier så där! POWER!! är ett bra exmepel :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg